اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

شخصیت پیامبر اکرم (ص) با ساخت فیلم موهن خدشه‌دار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: شخصیت بالا و دارای مقام نبی مکرم اسلام (ص) با ساخت فیلم‌ موهن خدشه‌دار نمی‌شود، البته بر ما لازم است در برابر این اقدام دفاع و حرکت داشته باشیم.

شخصیت پیامبر اکرم (ص) با ساخت فیلم موهن خدشه‌دار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار برخی از اعضای یگان حفاظت نیروی انتظامی قم و تهران اظهار کرد: جسارت به ساحت پیامبر اکرم (ص) نشان‌دهنده بی‌معرفتی است و مرتکب‌شونده آن بی‌کفایت و نفهم است.

وی با بیان اینکه شخصیت افراد در سخنان آنها نهفته است، گفت: تولید فیلم موهن به رسول خدا (ص) نشان‌دهنده نفهمی خودشان است زیرا شخصیت بالا و دارای مقام نبی مکرم اسلام (ص) با ساخت این فیلم‌ها آلوده نمی‌شود.

این مرجع تقلید ادامه داد: البته بر ما لازم است حرکت و دفاع داشته و از شخصیت رسول خدا (ص) حمایت کنیم.

وی با اشاره به آموزه‌های قرآن گفت: قرآن دارای مطالب فراوان علمی بوده و مقام بالای پیامبر اکرم (ص) را به ما نشان می‌دهد.

علوی‌گرگانی خاطر نشان کرد: افراد با فهم، منطق و علم می‌توانند قرآن را درک کنند زیرا در قرآن علوم و رازهایی نهفته است.

وی تصریح کرد: همه موارد که در عالم بوده مانند آموزه‌های آسمان، زمین و خوراک در قرآن وجود دارد و در حقیقت قرآن، کتاب اخلاق، تهذیب، علم و کمال است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: لازم است حداکثر استفاده را از آموزه‌های قرآن ببریم زیرا خداوند به عنوان آفریننده عالم این کتاب را تعیین کرده و اگر دستوری در قرآن یا نظام جمهوری اسلامی ذکر شده برای وجود خودمان است.

وی عنوان داشت: جوانان در زندگی خود باید حواس خود را جمع کنند تا گول حرف‌ها و تبلیغات دشمن را نخورند و دنبال علم، تحصیل و کمال باشند.

علوی‌گرگانی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن بیان می‌کند تقوا داشته باشید و از خدا بترسید تا مورد رحمت قرار گیرید و در سایه قرآن به زندگی خوب و منظم برسید.

وی تصریح کرد: دستورالعمل استفاده از چشم، گوش و اعضا و جوارح را باید از قرآن دریافت کنیم و اگر این دستورالعمل‌های قرآنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم سعادتمند می‌شویم.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: قرآن نسخه خدایی است و برای درمان دردها و آلام به این نسخه الهی نیاز داریم.

وی تاکید کرد: باید همیشه قرآن را جلودار خود قرار داده و زندگی خود را با قرآن مطابقت دهیم آنگاه به وظایف خود در نظام جمهوری واقف می‌شویم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول