اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون والیبال کشور:

ارومیه شایستگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون والیبال کشور گفت: شهر ارومیه با وجود امکانات مناسب ورزشی و هتل‌ها شایستگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد.

ارومیه شایستگی میزبانی مسابقات بین‌المللی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدرضا داورزنی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای کمیته‌های شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات والیبال جوانان آسیا مهرماه امسال در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 13 تیم آسیایی برگزار می‌شود، افزود: شهر ارومیه در سال‌های گذشته نیز میزبان مسابقات آسیا بوده و شایستگی خود را در میزبانی مسابقات و مدیریت مناسب ورزشی نشان داده است.

داورزنی با بیان اینکه ارومیه ظرفیت کامل برای تبدیل‌شدن به شهر بین‌المللی ورزشی را دارد، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای آذربایجان‌غربی و مرکز استان، شهرستان ارومیه امکانات و ظرفیت‌های لازم را برای تبدیل به شهر بین‌المللی ورزش دارد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه تاکنون مسابقات مختلف ورزشی ملی، آسیایی و بین‌المللی در این استان برگزار شده است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب توسط مسئولان ورزش استان و حمایت‌های مدیریت عالی استان می‌توانیم این امر را در آینده‌ای نزدیک به طور کامل محقق کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا میزبانی مسابقات جهانی در رشته والیبال را به شهر ارومیه واگذار کنیم، گفت: استان آذربایجان‌غربی در زمنیه‌های مختلف ورزشی دارای استعدادهای زیادی است و وجود سالن‌های ورزشی مناسب، هتل‌ها و مکان‌های تمرین، ارومیه را به شهر بین‌المللی و توریستی تبدیل کرده است.

پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون والیبال اعضای کمیته‌های مختلف شانزدهمین دوره مسابقات والیبال با حضور مسئولان انتخاب شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول