اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

اجرای طرح اتلاف ترحم‌آمیز در شهرهای کوچک امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: اجرای طرح اتلاف ترحم‌آمیز سگ‌های ولگرد در سطح شهرهای کوچک امکان‌پذیر نیست و باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

اجرای طرح اتلاف ترحم‌آمیز در شهرهای کوچک امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در پاسخ به درخواست‌های مردم برای فعالیت ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد اظهار داشت: اجرای طرح اتلاف ترحم آمیز سگ‌های ولگرد برای شهرداری‌های مقروض شهرهای کوچک امکان‌پذیر نیست و باید در این‌باره تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

وی افزود: اجرای چنین طرحی به نوعی ایده‌آل اندیشیدن و آرمانی فکر کردن است در صورتی که واقعیت با چنین چیزی فاصله زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌های شهرهای کوچک در پرداخت حقوق نیز دچار مشکل شده‌اند خاطر‌نشان کرد: شهرداری شوشتر که بیش از 12 میلیارد تومان بدهی دارد نمی‌تواند طرحی مانند اتلاف ترحم‌آمیز سگ‌های ولگرد را اجرا کند.

وی با اشاره به برخی مفاد این طرح افزود: سگ‌ها ابتدا باید در این طرح به صورت زنده جمع‌آوری شده سپس به مکانی انتقال داده شوند و پس از معاینه و مشخص شدن نژادهای خوب، سگ‌هایی که از نظر نژادی تائید نمی‌شود به صورت تزریق ماده شیمیایی اتلاف خواهد شد که اجرای این طرح هزینه‌های بسیار زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کند.

وی تأکید کرد: اصل موضوع آن است که طبق قانون مظاهر ایجاد بیماری از سطح شهر جمع‌آوری شود و نحوه اجرای این امر در شرایط کنونی با توجه به وضعیت مالی شهرداری‌ها نباید اهمیت زیادی داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای سامان‌دهی فضای سبز شهرداری شوشتر شده است، تأکید کرد: تلاش زیادی برای سامان‌دهی فضای سبز شهرداری شوشتر شده است ولی در این باره به دنبال برون‌سپاری این وظیفه خطیر هستیم.

دُر با تاکید بر اینکه شهر شوشتر استعداد زیادی برای داشتن فضای سبزی مناسب دارد، افزود: به دلیل داشتن آب و خاک حاصل‌خیز استعداد بسیار خوبی در داشتن فضای سبزی مناسب داریم و به این دلیل باید در این باره تلاش کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول