اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت سرلشگر ایزدی از شهید نصراللهی

شهید نصراللهی بارزترین الگو برای آحاد جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آحاد جامعه با الگوگیری از شهیدان از جمله سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج قاسم نصراللهی می‌توانند به درستی در راه اسلام قدم بردارند تا سعادتمند شوند.

شهید نصراللهی بارزترین الگو برای آحاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی در مراسم گرامیداشت شهدای غرب و شمال غرب کشور و یادواره سردار سرلشگر پاسدار شهید حاج قاسم نصراللهی که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: باید آحاد جامعه با الگوگیری از شهیدان راه درست اسلام را بشناسند تا بتوانند در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «شهدا اجر جهاد خویش را با شهادت گرفتند»، ابراز کرد: شهیدان شعله‌های منوری بودند که راه درست را شناختند و با قدرت این راه را طی کردند تا به درجه شهادت نایل شدند، بر این اساس آنان بهترین چراغ راه هدایت برای آحاد جامعه هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از شهید نصراللهی خاطرات و شناخت بسیاری دارم، بیان کرد: با این شهید بزرگوار در دانشگاه مخابرات، تحصیل می‌کردم و شناخت خوبی از ایشان دارم ولی زبانم از گفتن صفات او بسیار قاصر است.

ایزدی با اشاره به زندگی شهید حاج قاسم نصراللهی خاطرنشان کرد: شهید نصراللهی انسان استثنایی بود و در جبهه‌های متعددی علیه باطل مبارزه می‌کرد، این شهید بزرگوار در انجام هر برنامه‌ای از جمله در مسایل سیاسی، عبادی و اجتماعی در دانشگاه پیش‌قدم بود و سایر دانشجویان نیز به ایشان اقتدا می‌کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در زمانی که ایران درگیر مبارزه بزرگ برای سرنگونی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی بود، شهید نصراللهی در ارتش بود و با استفاده از امکانات این ارگان اعلامیه‌های امام خمینی (ره) را تکثیر و توزیع می‌کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهید نصراللهی با همکاری و یاری دوستان و مبارزان انقلاب اسلامی تشکل‌های مخفی تشکیل می‌داد که به صورت جدی با رژیم شاهنشاهی مبارزه می‌کردند تا آن را سرنگون کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید نصراللهی گفت: این شهید بزرگوار از چشمان مهربان، چهره زیبا و نگاه جذابی برخوردار بودند و انسان‌ها را به خود جذب و همچنین قرآن کریم را بسیار زیبا تلاوت می‌کردند.

 

مردم ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بیدارند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: شهیدان از جمله شهید نصراللهی مشعل‌های فروزانی هستند که به خاطر اسلام جهاد و در جنگ تحمیلی حماسه خلق کردند و برای دیگران نیز اسوه شدند که تحقق این هدف به خاطر صدق نیتشان بود که توانستند در تاریخ اسلام زنده و جاویدان باشند.

این مقام مسئول ابراز کرد: هر فردی در هر سنگری که خدمت می‌کند درستی و صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار دهد تا بتواند با کسب رضایت خداوند متعال در زندگی‌ موفق باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: شهید نصراللهی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب بانه بود و مبارزه با ضد انقلاب، برقراری امنیت، پاسداری از ارزش‌ها و پاسداری از هویت انقلاب اسلامی از جمله وظایف این شهید بزرگوار بود که ایشان در همه آنها موفق بود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «جنگ 8 سال دفاع مقدس ایران پیروزی‌های مکرری از جمله پیروزی لبنان و فلسطین در برابر دشمنان اسلام دارد»، ابراز کرد: پیروزی مردم لبنان و بیداری اسلامی در منطقه از جمله برکات و آثار پیروزی این انقلاب است که اکنون شاهد آن هستیم.

ایزدی با بیان اینکه دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون توطئه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انجام دادند، ابراز کرد: مردم این کشور با فضل خداوند متعال و بصیرت توانستند توطئه‌های آنان را خنثی کنند و جواب دندان‌شکنی به دشمنان بدهند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مردم ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان اسلام از جمله آمریکا و انگلیس هوشیار و بیدارند و توطئه‌های آنان را با بصیرت در هر زمینه‌ای خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول