اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا تأکید کرد

راه‌اندازی کانون مشاوران جوان در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا تأکید کرد که راه‌اندازی کانون ویژه مشاوران جوان مورد عنایت و توجه مسئولان قرار گیرد.

راه‌اندازی کانون مشاوران جوان در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی عصر امروز در دیدار با تعدادی از مسئولان ادارات بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته بهترین زمان برای شناساندن مفهوم جهاد و مقاومت برای جوانان و افراد جویای حقیقت است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تحقق سند اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به پاس حماسه‌سازی‌ها و افتخار آفرینی‌های دلاوران 8 سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ایمان و توکل الهی رزمندگان را در سخت‌ترین شرایط یاری و پشتیبانی معنوی می‌کرد، عنوان کرد: با تمام سختی و مشکلاتی که رزمندگان و بسیجیان در ایام جنگ تحمیلی با آن دست و پنجه نرم می‌کردند اما ایثار و ایمان قوی توانست پوزه استکبار را به خاک مالیده و توطئه دشمنان را نابود کند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: راهبرد ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی تکیه بر توان و اراده داخلی بود.

احمدی خاطرنشان کرد: بسیاری از پیشرفت‌ها و توسعه‌های جمهوری اسلامی در ایام جنگ تحمیلی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه چشم امت‌های دیگر امروز به تلاش‌ها و افتخار آفرینی‌های ایران اسلامی دوخته شده، تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به کشوری مقتدر در غرب آسیا بدل شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ضرورت راه‌اندازی مجمع مشاوران جوان و فرهنگ مشاور محوری در بخش‌های چهارگانه این شهرستان ضروری است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا با احیای فرهنگ کارآفرینی و تلاش زمینه را برای اقتدار اسلامی مهیا کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: بررسی موانع و مشکلات در بخش استعداد‌یابی جوانان نیز ضروری است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی ویژه جوانان در این شهرستان ادامه داد: امیدواریم که با تلاش‌های بیشتر زمینه تحقق ایرانی آباد و توسعه‌یافته مهیا شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: موفقیت‌ها و نتایج علمی به دست آمده توسط جوانان در کشور چشم‌گیر است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول