اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد

عزم جدی مسئولان قم برای مقابله با معضل تکدی‌گری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: عزم مدیریت عالی و مسئولان استان بر مقابله با معضل تکدی‌گری در قم جدی است.

عزم جدی مسئولان قم برای مقابله با معضل تکدی‌گری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان سطح شهر، با تاکید بر لزوم جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر به ویژه در مناطق مرکزی، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: حضور متکدیان در قم به معضلی جدی تبدیل شده که این امر لزوم برنامه‌ریزی جدی و همکاری و همت تمام دستگاه‌های دخیل برای رفع این معضل را می‌طلبد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر گفت: شهر مقدس قم به عنوان یک جهان شهر و با توجه به اقبال عمومی مردم و شیعیان سرتاسر جهان به حضور در این شهر و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران باید شهری امن و پاک و عاری از هرگونه زشتی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: حضور متکدیان در مناطق مختلف چهره شهر را مخدوش کرده و نباید اجازه داد این معضل اجتماعی ادامه یابد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته برای تبدیل قم به یک شهر امن و پاک خاطر نشان کرد: مهاجرپذیری قم و حضور میلیون‌ها زائر در طول سال در این خطه مقدس توجه برخی سودجویان را به سمت این شهر جلب کرده که این امر موجب شده اکثر متکدیان شهر از اتباع کشورهای دیگر و مهاجرین شهرهای دیگر باشند.

انصاری با بیان اینکه عزم مسئولان و مدیریت عالی استان بر مقابله و رفع معضل تکدی‌گری در قم جدی است ادامه داد: با همکاری و همت مدیران و مسئولان استان به زودی شاهد رفع این معضل اجتماعی و چهره نازیبای تکدی‌گری خواهیم بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول