اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون قرآن و عترت دشتستان:

مسئولان از فعالیت‌های قرآنی حمایت بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون قرآن و عترت دشتستان خواستار حمایت مسئولان از فعالیت‌های قرآنی و افزایش امکانات گروه‌های قرآنی شد.

مسئولان از فعالیت‌های قرآنی حمایت بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عبدالرضا برازجانی در نشست فعالان قرآنی دشتستان با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرآن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کتاب در تاریخ بشریت است و توجه به قرآن امری لازم است.

وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی در جامعه یک ضرورت انکارناپذیر است و مسئولان باید همت خود را در این مسیر بیشتر کنند.

مدیر کانون قرآن و عترت دشتستان ضمن ارایه گزارشی از موقعیت این کانون گفت: بیش از 200 قاری و حافظ را تعلیم و تربیت کرده‌ایم که جمعی از آنها، قاریان و حافظان برتر کشور هم شده‌اند.

 برازجانی تصریح کرد: گروه تواشیح ما نیز در رده‌های مختلف فعال و پرتلاش هستند و به موفقیت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرده‌اند. 

وی خواستار حمایت مسئولان از فعالیت‌های قرآنی شد و اضافه کرد: فضایمان در این مسجد خیلی کم است و سرویس‌های بهداشتی نیز ندارد و از مسئولان انتظار داریم نسبت به افزایش امکانات برای فعالان قرآن اهتمام ورزند.

عبدالرحیم آبیار معاون کانون و از قاریان ممتاز نیز گزارشی از عملکرد و رتبه‌های کسب شده توسط اعضای کانون ارائه و مشکلات و درد دل‌های خود را بیان کرد.

سهراب گرگین مسئول کانون فرهنگی امام خمینی (ره) برازجان و چند تن از حافظان و قاریان نمونه و مقام‌آور عضو کانون نیز انتقادات خود به مردم و برخی از مسئولان در زمینه عدم توجه به مسائل قرآنی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد تشکیل نهضت حفظ قرآن را ارائه کردند.

برخی دیگر از جوانان قاری نیز در این جلسه لب به شکواییه گشوده و بیان داشتند که اعتبارات فرهنگی در استان خیلی زیاد است و بعضا صرف سمینارهای بی‌خاصیت در مرکز استان می‌شود ولی به این کانون که مرکز آموزش قرآن برای نسل‌های جوان، نوجوان و نونهال است کمکی نمی‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول