اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پیروزی مقابل داتیس

مهاجری: نمی‌خواستیم از همه توانمان استفاده کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم خراسان گفت: موقعیت‌های بسیار زیادی را در این بازی به دست آوردیم اما نمی‌خواستیم از تمام توانمان استفاده کنیم.

مهاجری: نمی‌خواستیم از همه توانمان استفاده کنیم

محمدرضا مهاجری عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل داتیس لرستان در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ما در این بازی حملات بسیار زیادی را انجام دادیم و اجازه ندادیم تا حریف صاحب موقعیت شود.

وی افزود: نمی‌خواهم به تیم حریف توهین کنم اما این تنها 30 درصد از قدرت تیم سیاه جامگان بود چرا که هفت بازیکن ما در بازی قبل مقابل دزفول با توجه به گرمی هوا دچار مصدومیت شده بودند.

سرمربی تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان با توجه به تاخیر نیم ساعته این بازی ادامه داد: هیئت فوتبال استان مانند ریگ از ما و تیم‌های دیگر حاضر در لیگ پول می‌گیرد و این خدمات قابل تامل یعنی نیامدن آمبولانس را هم به ما تقدیم می‌کند.

وی افزود: من نمی‌دانم مگر نامه این بازی از چند روز قبل در اختیار هیئت قرار نمی‌گیرد که نمی‌تواند نیم ساعت زودتر برنامه‌ریزی کند تا آمبولانس در زمین مسابقه حضور داشته باشد، این تاخیرات آن هم در شهر خودمان اصلا زیبنده آقای چمنیان و مجموعه تحت امرش نیست و باید هیئت فوتبال پاسخگو باشد.

مهاجری با اشاره به قضاوت این بازی تصریح کرد: به هر صورت شما دیدید که در این بازی داور چهارم هم تا نیمه اول در مسابقه حضور نداشت و این امر برای کمیته داوران فدراسیون خوب نیست، در مجموع داور وسط هم اشتباهاتی را داشت که بیشتر اعتراض حریف را برانگیخت ولی خیلی تاثیرگذار هم نبود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول