اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

طرح ورودی و خروجی مجتمع «باغ عروس» در دست اقدام است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت:‌ طرح اجرای ورودی و خروجی مناسب به جاده مجتمع تفریحی و پذیرایی باغ عروس در دست اقدام است.

طرح ورودی و خروجی مجتمع «باغ عروس» در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه مجتمع تفریحی و پذیرایی باغ فردوس اظهار کرد: طرح توسعه مجتمع تفریحی و پذیرایی باغ عروس با تغییر کاربری‌های لازم از کارخانه روی به این مجتمع تبدیل شد.

وی با بیان اینکه طرح احداث کارخانه روی به دلیل نزدیکی به شهر اجرایی نشد، افزود: با نظر سرمایه‌گذار طرح تفریحی و پذیرایی در این محل اجرایی شد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده این طرح با رفع مشکلات لازم در زنجان اجرایی شد، افزود: مشکلات فنی این طرح با همکاری دستگاه‌های ذیربط حل شد.

وی با بیان اینکه اجرای کامل این طرح نیازمند ورودی و خروجی مناسب به جاده است، افزود: طرح اجرای ورودی و خروجی مطمئن برای این مجتمع در دست بررسی است.

کریمی نداشتن پارکینگ را از دیگر مشکلات مجتمع عنوان کرد و گفت: پارکینگ این مجتمع تامین و احداث می‌شود.

مجری مجتمع تفریحی و پذیرایی باغ عروس زنجان نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از مسئولان استانی برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این مجتمع با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد و 800 میلیون تومانی اجرایی شده است.

صحافی با بیان اینکه در فاز نخست این مجموعه برای 35 نفر اشتغالزایی می‌شود، افزود: فازهای بعدی این مجموعه نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول