اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان خبر داد

احداث مجتمع تفریحی موج آبی در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مجتمع تفریحی، اقامتی و پذیرایی موج آبی در گنبدکاووس احداث می‎شود.

احداث مجتمع تفریحی موج آبی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه بررسی این پروژه که با حضور سرمایه‎گذار و مدیران دستگاه‎های ذیربط در محل معاونت عمرانی استانداری برگزار شد اظهار داشت: پارک آبی گنبد یک پارک تفریحی است که از ابزارهای سرگرم‌کننده و بازی‌های آبی مانند سرسره آبی، رودخانه تنبل، حمام تفریحی، استخر، سونا و غیره تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی پارک آبی از قبیل پارک آبی کرج، پارک آبی کیش، پارک آبی مشهد و ... در کشور موجود است.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان به اهمیت موضوع سرمایه‎گذاری و مشکلات پیشروی سرمایه‎گذاران و در راستای جذب پروژه‎های سرمایه‎گذاری در استان اشاره کرد.

وی همچنین اهداف این طرح را ارتقای کیفی و کمی زیرساخت‎های گردشگری و ایجاد تنوع در امکانات آن، افزایش واحدهای اقامتی با هدف اسکان گردشگران در منطقه، اشتغالزایی و ارتقای شرایط اقتصادی منطقه، معرفی جاذبه‎های گردشگری منطقه با ایجاد تورهای مسافرتی یک روزه، تطبیق امکانات خدمات عمومی با شرایط روز زندگی و ارتقای کیفی مراسم مردم منطقه با محوریت آیین‎ها و سنن قومی برشمرد.

دادبود در رابطه با میزان اشتغال ایجادی این پروژه گفت: تعداد کسانی که در این مجتمع مستقیما مشغول به کار می‎شوند تقریبا 185 نفر برآورد می‎شود و به غیر از کارکنان دائم، حداقل 50 نفر نیز به صورت غیرمستقیم به عنوان مجریان، هنرمندان، نوازندگان موسیقی سنتی و مجریان مراسمات آیینی، مربیان ورزشی و ... در این طرح شاغل خواهند بود.

به گفته وی برای ارائه انواع خدمات پشتیبانی، تفریحی، سیاحتی و ... این مجموعه ارتباط کاری گسترده‎ای با اصناف مختلف خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار گلستان اعلام کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته مدت زمان اجرای طرح که به صورت سه فاز در نظر گرفته شده به مدت 30 ماه پیش‌بینی می‎شود.

گفتنی است موقعیت مکانی طرح فوق برای استقرار مجتمع تفریحی، اقامتی و پذیرایی موج آبی در زمینی به مساحت 6 هزار و 600 مترمربع شامل 3 هزار و 600 متر سالن پارک آبی و 2 هزار و 950 متر مجموعه اقامتی- پذیرایی و با هزینه‎ای حدود 5 میلیارد تومان در کیلومتر چهار جاده گنبدکاووس – آزادشهر قرار گرفته است و مردم عزیز می‎توانند برای اطلاع از روند پیشرفت پروژه فوق به سایت http://www.mojeabi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول