اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس

همایش ضابطین قضایی بسیج در اردل برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش ضابطین قضایی بسیج ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده حوزه شهری و جمع کثیری از بسیجیان در سپاه شهرستان اردل برگزار شد.

همایش ضابطین قضایی بسیج در اردل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه اردل ظهر امروز در همایش ضابطین قضایی بسیج در این شهرستان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون ریخته هزاران جوان و نوجوان ایران اسلامی است، وظیفه و رسالت سنگینی بر دوش آحاد جامعه است.

عبدالله جمشیدی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدا را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن راه شهدا و ترویج افکار آنان در میان جامعه به ویژه در بین جوانان، انقلاب را در برابر توطئه‌ها و گزندهای دشمنان ایمن می‌کند.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران از ارزش و جایگاه والایی در جامعه برخوردار هستند و ما هرچه داریم از این بزرگان است.

فرمانده سپاه ناحیه اردل در ادامه با اشاره به اهداف و رسالت‌های سپاه، اظهار داشت: اجرای طرح شجره طیبه صالحین و امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین این اهداف است.

جمشیدی با بیان اینکه ماموریت‌های سپاه تنها به حوزه‌های امنیتی و نظامی معطوف نیست، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر زمانی که احساس ضرورت کند در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز ورود پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید تقویت بنیه اعتقادی و بصیرت سیاسی نیروهای سپاه و بسیج یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است چراکه بی‌توجهی به آن مانع تحقق اهداف و رسالت سپاه و بسیج می‌شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول