اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

تصور دشمنان در تصرف چند روزه ایران در جنگ واهی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به خیال واهی دشمن در تصرف کشور بیان کرد: دشمن به امید اینکه هشت روزه کشور ما را فتح می‌کند جنگ بر ضد ما را شروع کرد ولی با مقاومت و ایستادگی هشت ساله مردم مواجه شد.

تصور دشمنان در تصرف چند روزه ایران در جنگ واهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علیرضا مسکنی فرماندهی انتظامی مازندران پیش از ظهر امروز در جمع سربازان فرماندهی انتظامی مازندران که به مناسبت گرامیداشت روز سرباز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران برگزار شد، با تبریک آغاز دهه کرامت در مازندران با اشاره به نامگذاری چهارمین روز هفته دفاع مقدس به نام سرباز اظهار داشت: پوشیدن لباس سربازی در کشور ایران افتخاری بزرگ است و به همین دلیل بیشتر فرماندهان بزرگ کشور و همه دلسوزان نظام خودشان را سرباز این کشور می‌دانند.

وی با اشاره اقدامات موثر مردم کشورمان در جنگ تحمیلی بیان کرد: همه مردم ایران در دفاع مقدس نقش موثری ایفا کردند و این امر بر همه جهانیان آشکار شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام اینکه زنان این مروز بوم نیز دوشادوش مردان در مقابل دشمن ستم‌کار ایستادگی کردند، تاکید کرد: مادران با اعزام فرزندان دلبندشان برای حفظ تمامیت ارضی کشور افتخاری بزرگ برای کشور ما هستند.

وی یادآور شد: مادران با تشویق همراهی فرزند دلبندشان از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

این مسئول با اشاره به خیال واهی دشمن در تصرف کشور بیان کرد: دشمن به امید اینکه هشت روزه کشور ما را فتح می‌کند جنگ بر ضد ما را شروع ولی با مقاومت و ایستادگی هشت ساله مردم مواجه شد.

مسکنی با بیان اینکه هدف دشمن از حضور در خاک کشور  فقط تسخیر خاک ایران نبود، تاکید کرد: دشمن با حمله به کشور ما قصد داشت شور اسلامی که در کشور ایران ایجاد شد را در نطفه خفه کند.

وی اضافه کرد: با همراهی همه آحاد مردم در دفاع مقدس و در طول هشت سال جنگ تحمیلی دشمن فهمید که توان مقابله با مردم ایران به واسطه جوانان پرشور را ندارد.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه با اعلام اینکه همه همّ و غمّ مردم در دوران دفاع مقدس دفاع از کشور و اسلام بود، تاکید کرد: برای درک بهتر حضور مقدس مردم در جبهه‌های حق علیه باطل نیاز است که خاطرات رزمندگان در دفاع مقدس بازخوانی شود.

وی با اشاره به حق بودن حکومت الهی در کشورمان تاکید کرد: هر قدم در کشور برای امنیت و حفظ تمامیت ارضی در کشور ما برداشته شود نزد خدای متعال دارای ارج و پاداش است.

این مسئول ارشد انتظامی استان مازندران رعایت اخلاق و ادب در دوران مقدس سربازی را لازمه دوران سربازی عنوان کرد و گفت: رعایت مسائل شرعی و احکام الهی در دوران سربازی جدی گرفته شود زیرا با رعایت مسائل دینی انسان از حوادث ناگوار زندگی در امان است و سالم زندگی می‌کند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول