اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

23 هزار و 600 دانش‌آموز نهاوندی سال تحصیل خود را آغاز کردند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: امسال 23 هزار و 600 دانش‌آموز در نهاوند سال تحصیل خود را آغاز کردند و این در حالی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک هزار و 500 نفر کاهش داریم.

23 هزار و 600 دانش‌آموز نهاوندی سال تحصیل خود را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا تکلو عصر امروز در جمع مدیران مجتمع‌های آموزشی شهر و روستاهای نهاوند اظهار داشت: همه زیرساخت‌ها برای اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش در نهاوند مهیا شده است.

وی از تشکیل 67 کلاس درس ویژه طرح 3-3-6 در پایه ششم امسال در نهاوند خبر داد و افزود: 141 معلم برای این موضوع بیش از 200 ساعت آموزش ضمن خدمت را گذرانده‌اند و با چگونگی تدریس پایه ششم ابتدایی آشنایی دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ابراز داشت: تعداد 38 مجتمع آموزشی در شهر و روستاهای نهاوند ایجاد شده که 28 مجتمع در روستاها و 10 مجتمع در شهرها ایجاد شده و بیش از 10 هزار دانش‌آموز در این مجتمع‌ها تحصیل می‌کنند.

وی به هوشمندسازی مدارس در نهاوند و اهمیت بالای آن اشاره کرد و افزود: در طرح هوشمندسازی مدارس دانش‌آموزان با علم و تکنولوژی روز کشور به صورت همزمان آشنا می‌شوند و می‌توانند داشته‌های ارزشمند خود را در اختیار دیگر دانش‌آموزان قرار دهند.

تکلو به ایجاد مدارس سپماد ویژه تیرهوشان در نهاوند اشاره و ابراز داشت: ایجاد مدارس سمپاد ویژه برادران و خواهران دانش‌آموز باهوش و استعداد درخشان در نهاوند توانسته از مهاجرت برخی والدین به مرکز استان و بروز مشکلاتی برای آنها جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا حداکثر فضاهای آموزشی در نوبت صبح اداره شوند چرا که با تک‌نوبته شدن مدارس، دانش‌آموزان نهایت بهره را در راستای فراگیری علم و دانش می‌برند.

در نهاوند 241 فضای آموزشی فعالیت دارد که 141 فضای آن مربوط به پایه ابتدایی و مابقی راهنمایی و متوسطه است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول