اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان:

پایه ششم ابتدایی سبب تحول در مباحث تربیتی دانش‌آموزان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پایه ششم ابتدایی سبب تحول در مباحث تربیتی دانش‌آموزان می‌شود و آثار تربیتی بسیاری در رشد استعداد‌های دانش‌آموزان دارد.

پایه ششم ابتدایی سبب تحول در مباحث تربیتی دانش‌آموزان می‌شود

سیدجواد پورحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آغاز می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر فضای آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مدارس یک فضای مطلوب و آماده است.

وی به وجود شور و نشاط خاص در میان مردم و دانش‌آموزان برای بازگشایی مدارس در سطح استان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش استان برای اجرای نظام 3-3-6 از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات، محتوای کتب درسی برای آغاز سال تحصیلی جدید با هیچ مشکلی مواجه نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه با اجرایی‌شدن ساختار جدید نظام 3-3-6 یک پایه تحصیلی به دوره ابتدایی اضافه می‌شود، تصریح کرد: افزوده شدن پایه ششم به دوره ابتدایی آثار تربیتی بسیاری را در رشد و باروری استعداد‌های دانش‌آموزان به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه ماندگاری دانش‌آموزان در دوره ابتدایی سبب می‌شود که از نظر مباحث تربیتی دانش‌آموزان با آمادگی بیشتری وارد دوره‌های تحصیلی بالا‌تر شوند، اضافه کرد: آموزش‌های عمومی در دوره ابتدایی بیشتر به دانش‌آموزان ارائه می‌شود و متولیان نظام آموزشی در این دوره تحصیلی به افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان تأکید دارند.

پورحسینی با بیان اینکه  پایه ششم ابتدایی سبب تحول در مباحث تربیتی دانش‌آموزان می‌شود، تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید مدارس تخصصی قرآن برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی در سطح استان راه‌اندازی می‌شود و در سطح استان 89 واحد آموزشی دختران و پسران به این موضوع اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول