اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

پیش‌نویس طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری نهایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از نهایی شدن پیش‌نویس طرح اصلاح و بازنگری قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

پیش‌نویس طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری نهایی شد

امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نهایی شدن پیش‌نویس طرح اصلاح و بازنگری قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: این پیش‌نویس فردا در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس قطعی و برای روز چهارشنبه جاری به هیئت رئیسه اعلام وصول می‌شود.

وی گفت: این پیش‌نویس قرار است به صورت دوفوریتی به صحن علنی مجلس ارائه و پس از تصویب نمایندگان به شورای نگهبان ارسال شود.

به گفته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، قانون انتخابات ریاست جمهوری یکی از قوانین مهم کشور است و از آن جا که این قانون متعلق به 30 سال پیش بوده و در برخی موارد ابهاماتی دارد نسبت به اصلاح و بازنگری آن اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در این اصلاح و بازنگری دنبال به روزرسانی این قانون هستیم، افزود: مواردی چون مدرک تحصیلی، سوابق مدیریتی و اجرایی کاندیداها، سن آنها و... از جمله محورهای اصلی این تغییرات به شمار می‌رود.

خجسته ابراز داشت: تمام سعی ما بر این است که در مدت کوتاه و آینده‌ای نزدیک بحث اصلاح و بازنگری این قانون را تصویب و به تأیید شورای نگهبان برسانیم تا بتوانیم آن را در انتخابات ریایت جمهوری آتی عملی و اجرایی کنیم.

وی در بخش پایانی از سخنانش به جلسات برگزار شده با معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران پرداخت و افزود: بحث دارو و درمان جانبازان به طور ویژه در این جلسات مورد بحث قرار گرفت تا این مبحث دوباره به بنیاد شهید و امور ایثارگران بازگردد که در این راستا مانند سابق شاهد مدیریت خوبی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول