اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

رزمایش اقتدار سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان هفته جاری رزمایش اقتدار سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در پارک ائللرباغی ارومیه اجرا می‌شود.

رزمایش اقتدار سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس شروع آزمون عظیم الهی برای امتحان امتی است که پس از صدر اسلام پا به عرضه خلقت گذاشت تا آنچه پیامبر و ائمه اظهار آغاز کرده بودند در زمین الهی مستقر کرده و ایجاد حکومت الهی کنند و آن را در ایران اجرا و به نمایش گذارند.

وی تصریح کرد: از آنجا که دشمنان کمر بسته ضد دین این آزمون را بر نمی‌تابیدند تمام قدرت خود را جمع کرده و در رژیم بعث متمرکز کردند.

شهسواری افزود: از این رو در 31 شهریور 59 رژیم عراق حمله فراگیر را علیه نظام آغاز کرد و ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) که یکی از بی‌نظیرترین افراد تاریخ اسلام پس از ائمه بود رهبریت این دفاع مقدس را عهده‌دار شدند.

وی اعلام کرد: تحت فرماندهی و تدابیر ایشان این عملیات و اقدام عظیم دشمن‌شکن در طول هشت سال با افتخار برای ایران رقم خورد و علیه دشمن تمام حیله‌ها و دسیسه‌ها برچیده شد.

شهسواری خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس شروع آن کتاب قطوری از تاریخ درخشان حماسه‌های مختلف است که امت ایران به یادگار گذاشت و کتاب بزرگی در تاریخ ثبت کرد تا فرزندان یک کشور از آن عبرت بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هفته دفاع مقدس چراغ فراروی حیات بشریت است که فرزندان انقلاب از آن استفاده می‌کنند.

شهسواری اظهار داشت: پس از 33 سال از پیروزی انقلاب سی و دومین سالگرد هفته‌ای را آغاز کرده و به فرزندانمان می‌گوییم پدران و مادران شما در جبهه کتاب حماسه‌ای خلق کردند که باید ببوسید و بر سر گذارید و باید لالایی قصه فرزندانتان از دل این کتاب برآید.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول