اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس:

پرداختن به فرهنگ شهادت از وظایف شهرداری‏هاست

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس پرداختن به امور فرهنگی از جمله فرهنگ شهادت از در ردیف وظایف شهرداری‏ها قرار داد.

پرداختن به فرهنگ شهادت از وظایف شهرداری‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمد لاله امشب در سومین یادواره شهدای شهر جدید پردیس که با حضور نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس ، استاندار تهران، برخی مسئولان استانی و محلی و تعداد کثیری از مردم شهر جدید پردیس در منطقه شبیه‏‌سازی شده به نواحی عملیاتی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آغاز این تهاجم ددمنشانه و گسترده دشمن در 31 شهریور هدفی جز ساقط‏‌سازی نظام اسلامی و قطع نهال نوپای انقلاب را دنبال نمی‏کرد.

لاله اضافه کرد: اما در سایه عنایات باری تعالی و رهبری داهیانه امام راحل موج دوم اتحاد و انسجام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت.

شهردار پردیس افزود: این امت سلحشور به فرمان امام‏شان اتحادی مثال‏‌زدنی از خود نشان دادند و بار دیگر برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد میدان کار و زار شدند.

وی ادامه داد: حضور اقشار مختلف جامعه در عرصه جبهه‌‏های حق علیه باطل با رهنمودهای آن پیر فرزانه در راستای دفاع از اسلام و انقلاب، دشمنان را مرعوب ساخت.

لاله اضافه کرد: فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی پس از هشت سال دفاع مقدس و جانانه از دل سختی‏ها و مرارت‏های جنگ تحمیلی سرافرازانه و پیروز خارج شدند. در آن دوران حساس ارزش‏های پایداری نظیر شهادت، ایثار، دفاع مقدس و شجاعت تبلور یافت.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول