اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت بر نشر وزارت آموزش و پرورش:

کتاب‏های درسی به قیمت پشت جلد به فروش می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتاب‏های درسی به قیمت پشت جلد به فروش می‌رسد و افزایش قیمت در این بخش غیرقانونی است.

کتاب‏های درسی به قیمت پشت جلد به فروش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، سیداحمد حسینی در حاشیه بازدید از مدارس استان سمنان که با هدف نحوه توزیع کتاب‏های درسی دوره ابتدایی انجام پذیرفت، اظهار داشت: استان سمنان در نحوه توزیع کتب درسی و کتاب‏های راهنمای معلم دوره ابتدایی بسیار مطلوب عمل و وزیر آموزش و پرورش نیز از اقدامات کمیته تحول بنیادین استان تقدیر کرده است.

وی افزود: کتاب‏های درسی به قیمت پشت جلد به فروش می‌رسد و فهرست قیمت کتاب‏ها باید در کتاب‏فروشی‏ها در معرض دید خریداران قرار داده شود.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: هم‏اکنون برنامه‏ریزی برای چاپ کتاب سال تحصیلی 93-92 در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه با توجه به آماری که در اختیار داریم، هیچ مشکلی در خصوص تولید و توزیع کتاب‏های درسی وجود ندارد، افزود: کتاب‏های دوم و ششم ابتدایی به تعداد معلمان این مقاطع که هم‏اکنون در حال گذراندن دوره‏های آموزشی هستند، در اختیار استان‏ها قرار گرفته است.

تماس تلفنی با تعدادی از معلمان پایه دوم و ششم برای نحوه توزیع کتب راهنما و دوره‏های ضمن خدمت، بازدید از مدارس شهرستان سمنان و نشست با مدیران مدارس ابتدایی از دیگر برنامه‏های این بازدید بود.

تاکنون 458 جلد کتاب پایه دوم و 423 جلد کتاب پایه ششم در بین معلمان استان سمنان توزیع شده است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول