اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از لیگ یک آزادگان در مازندران

پیروزی شیرین فوتبال سایپا شمال در زمینی بی‌طرف

خبرگزاری فارس: لیگ یک آزادگان با دیدار حساس سایپا شمال و شهرداری تبریز پیروزی شیرین فوتبال سایپا شمال در زمینی بی‌طرف همراه بود.

پیروزی شیرین فوتبال سایپا شمال در زمینی بی‌طرف

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، دیدار تیم‌‌های سایپا شمال و شهرداری تبریز از سری رقابت‌های لیگ دسته یک آزادگان کشور در حالی امروز در استادیوم شهدای هفت تیر بابل برگزار شد که سایپا شمال در این دیدار به علت تعمیرات استادیوم شهید وطنی مهمان این شهر بود.

این دیدار حساس که با قضاوت موسی‌الرضا ارغوانی، یعقوب سخندان و جعفر مهاجر همراه بود با استقبال حدود یک هزار و 500 نفر از تماشاگر دنبال شد.

شاگردان نادر دست‌نشان در حالی نیمه اول را آغاز کردند که تیم شهرداری تبریز در همان ابتدای بازی در لاک دفاعی فرو رفته و با ضد حمله‌ها قصد گشودن دروازه سایپا شمال را کرده بود.

در نیمه اول این دیدار سایپا شمال قائمشهر بود که بازی را بهتر آغاز کرده و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه مهمان تبریزی خود خلق کرد و توانست در دقیقه هشت این مسابقه مرتضی ملک خیلی بازیکن سایپاشمال قائمشهر با نخستین خطا بر روی حریف تبریزی از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد که اعتراض شدید نادر دست نشان را در پی داشت.

دست‌نشان معتقد بود داور نباید در همان ابتدای مسابقه از کارت زرد استفاده می‌کرد و می‌توانست به تذکر بسنده کند.

دقیقه 20 بازی تعلل و اشتباه مهلک سعید ابراهیم‌پور سنگربان سایپاشمال که دروازه تمیش را به شدت با خطر مواجه کرده بود.

اما نکته جالب این بود که فراز کمالوند اعتراض‌هایش در تمام کشور زبانزد بوده بعد از تصمیم پنالتی از سوی داور این دیدار فقط به سکوت اکتفا کرد.

یارگیری نفر به نفر عماد قاسمی مدافع سایپاشمال با علی علیزاده در محوطه جریمه موجب عصبانیت مهاجم تبریزی‌ها شد و او به دور از چشم داور مسابقه ضربه‌ای را به پای بازیکن سایپاشمال عماد قاسمی وارد کرده تا مدافع این تیم مصدوم شود.

تقابل سهیل هزارجریبی و شیث رضایی در این دیدار جالب توجه بود زیرا هزارجریبی در چند صحنه با فرارهای تند و تیز خود بارها شیث رضایی را به زحمت انداخت.

نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید که داور چهارم این دیدار دست نشان سرمربی تیم سایپاشمال را به شدت عصبانی کرد.

در آغاز نیمه دوم شاگردان دست نشان بودند که با ارائه یک بازی فوق‌العاده و تماشاگرپسند با وجود پیش بودن از حریف خود موقعیت‌های گلزنی متعددی را روی دروازه شهرداری‌چی‌های تبریزی خلق کردند و بارها تا مرز بازگشایی آن پیش رفتند که با هوشیاری مدافعان تبریزی و مهدی واعظی سنگربان آنها وارد دروازه نشد تا بازی با همان برتری یک گل سایپاشمال قائمشهر به پایان برسد.

در دقیقه 66 این دیدار سانتری از جناح راست روی دروازه سایپا شمال انجام شد در حالی که شیث رضایی در جدال با سعید ابراهیم‌پور به گونه محسوسی توپ را با دست لمس کرد و حتی کمک داور ابتدا به نشانه خطای هند پرچم زده بود به یک‌باره پرچمش را پایین آورد و اعلام کرنر کرد که این امر تعجب و اعتراض شدید تماشاگران حاضر در استادیوم را دربر داشت.

در دقایق 69 و 70 به فاصله یک دقیقه شوت‌های سرکش و خطرناک هادی ریاحی و ناصر رضایی در تیم سایپاشمال تماشاگران را به وجد آورده بود.

در واپسین دقایق این دیدار، مهدی واعظی سنگربان تبریزی‌ها می‌رفت تا با اشتباه بزرگ خود پایه‌گذار گل دوم سایپاشمال شود، او در زدن ضربه به توپ اشتباه کرد تا توپ به گونه‌ای خطرناک به کرنر برود.

تیم سایپاشمال قائمشهر با کسب این پیروزی به نخستین سه امتیاز خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دست یافت و در مکان هفتم جدول رده‌بندی گروه ب جای گرفت.

در این دیدار برای تیم سایپاشمال سعید ابراهیم‌پور، مرتضی ملک‌خیلی (70- حسین کیانی)، عیسی پرتو، مجتبی نوروزی، مهدی طاهری، ناصر رضایی، هادی ریاحی، امیرحسین یوسفی، عماد قاسمی، سهیل هزارجریبی(86- صادق نجفی) و حسین قهارپور به میدان رفتند.

در مقابل برای شهرداری تبریز نیز مهدی واعظی، علی محمد دهقان، شیث رضایی، مهدی محمدپور، حبیب گردانی، محمد همرنگ(87- مهران فرضیات)، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهرداد قنبری، علی علیزاده، حسین حجازی‌پور (68- صابر میرقربانی) و امیر محبی در ترکیب فراز کمالوند جای داشتند.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول