اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس نهم:

امکانات ورزشی قائمشهر باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم با اشاره به وجود قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی در قائمشهر گفت: امکانات ورزشی قائمشهر باید افزایش یابد.

امکانات ورزشی قائمشهر باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک 2012 لندن که در سالن آمفی تئاتر قائمشهر با حضور بهداد سلیمی و مجید لشکری برگزار شد، با اشاره به سند 1404 که ایران باید براساس آن سند در همه ابعاد به اقتدار جهانی دست یابد، اظهار داشت: ورزش هم از جمله بعدهای اقتدار ایران است که مسئولان باید با استراتژی و نقشه راه، اهداف سند چشم‌انداز را که با سرفصل‌های معین شده در اختیارشان قرار دارد، اجرایی کنند و بر مبنای سند سال به سال برنامه‌ها را تا دستیابی به چشم‌انداز 1404 دنبال کنند.

وی افزود: دشمن از الگو شدن مدل جمهوری اسلامی در جهان هراسان است، پس از جمله راه‌های ضربه زدن به ایران را تحریم همه جانبه کشور قرار داده است.

علیپور با تقدیر از قهرمانان ورزشی کشور که با وجود تحریم‌های مختلف مقتدرانه نام و پرچم ایران را بر سکوهای قهرمانی جهان به اهتزاز در آوردند، اذعان داشت: باید برنامه، امکانات، تسهیلات و تشکیلات به ورزشکاران داد وگرنه امثال مجید لشکری و بهداد سلیمی کمتر بروز می‌کنند.

این نماینده مجلس با بسیار ضعیف دانستن امکانات و بالا بودن جوهره جوانان این مرز و بوم تاکید کرد: مدیران این دهه باید کف میدانی باشند و خودشان هر لحظه برای پیشبرد امور وارد میدان شوند و قدرت انتقادپذیری خود را افزایش دهند.

علیپور با اشاره به نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی در مورد کم توجهی به ورزش قائمشهر اذعان داشت: در آن سخنرانی از اینکه قائمشهر با وجود پیشرو بودن از لحاظ تعدد و تنوع قهرمانی در کشور به ویژه از نوع قهرمانی المپیک مورد کم توجهی واقع شده، انتقاد کردم و نظرم این است تا برنامه‌ریزی نشود و مطالبات مورد پیگیری‌های مستمر قرار نگیرد، اتفاقی پیش نمی‌آید.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست تا کمبودها و کاستی‌های شهرستان را با نگاه انتقادی به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول