اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار تهران

تقاطع غیر هم‌سطح اتوبان شهید حکیم و شهید هاشمی بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران و مسئولان ذیربط از تقاطع غیرهم‌سطح اتوبان شهید حکیم و شهید هاشمی بهره‌برداری ‌شد.

تقاطع غیر هم‌سطح اتوبان شهید حکیم و شهید هاشمی بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، برای دومین سال پیاپی زنگ «دانش‌آموز شهید» هم‌زمان با اول مهرماه و بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، علی اکبر توکلی‌نیا مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و تنی چند از مسئولان در مزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

توکلی‌نیا در ابتدا ضمن تبریک به دانش‌آموزان به مناسبت شروع سال تحصیلی و آغاز دوباره فصل تلاش و کوشش عنوان کرد: به لطف خداوند این مراسم برای دومین سال متوالی است که صورت می‌گیرد، از تاکیدات بسیار مهم شهردار تهران و از وظایف خطیری که بر عهده ما گذاشته‌اند، رسیدگی به مزار مطهر 650 دانش‌آموز شهیدی است که در بهشت زهرا (س) مدفون هستند و ما افتخار رسیدگی و خدمات رسانی به آنها را داریم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: آرامش و امنیت در حال حاضر کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم و امروز به یاد حماسه سازان و خلبانان نیروی هوایی از تقاطع غیر هم‌سطح اتوبان شهید حکیم و شهید هاشمی نیز بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: تجلیل از خانواده شهید خلبان سرلشگر صالحی، کاشت 650 سرو که نماد آزادگی و شهادت است، بازسازی و بهسازی 73 درصد معابر عمومی قطعات بهشت زهرا (س)، توزیع 650 بسته فرهنگی به خانواده‌های نیازمند و پرواز 650 کبوتر از جمله برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس است.

توکلی‌نیا در پایان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری تهران به خاطر همیاری در برگزاری مراسم‌های طراحی شده در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امیدواریم همیشه در مسیر پیروی از شهدا باقی و برقرار باشیم و بتوانیم با ارائه برنامه‌های فرهنگی یاد شهیدان را در جامعه زنده نگه داریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول