اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان یزد:

تالار مرکزی یزد اوایل سال آینده بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تالار مرکزی یزد اوایل سال 92 تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

تالار مرکزی یزد اوایل سال آینده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسینی عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر ارشاد از پروژه تالار مرکزی یزد در منطقه امام‌شهر اظهار داشت: این تالار که کارفرمای احداث آن وزارت ارشاد است، جزو طرح‌های مهر ماندگار و دارای بودجه ملی است.

وی بیان کرد: این تالار که در منطقه امام‌شهر یزد واقع شده دارای حدود 13 هزار و 400 مترمربع زیربناست و دارای بخش‌های متنوعی است که با تکمیل آن، بخش قابل توجهی از نیاز استان به فضاهای فرهنگی برطرف می‌شود.

عبدالحسینی یادآور شد: این تالار که جزو هشت تالار طرح مهر ماندگار است، دارای سالن آمفی‌تئاتر به ظرفیت 540 نفر، سالن تخصصی موسیقی به ظرفیت 350 نفر و سالن آمفی‌تئاتر روباز به مساحت 800 مترمربع است.

وی با بیان اینکه این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت 65 تا 70 درصدی برخوردار است، عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، این تالار اوایل سال 92 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح کشور هشت پروژه تالار مرکزی در قالب طرح مهر ماندگار و با بودجه ملی در دست اجراست.

سید محمد حسینی عنوان کرد: روند احداث تالار مرکزی یزد مطلوب است و امیدواریم با بهره‌برداری از آن همان‌طور که پیش‌بینی می‌شود شاهد تحول بزرگی در برنامه‌های فرهنگی و هنری استان یزد باشیم.

وی با بیان اینکه امسال سال پایانی خدمت دولت دهم است، خاطرنشان کرد: تمام طرح‌های وزارت ارشاد تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش فارس، وزیر ارشاد در ادامه سفر خود به استان یزد،‌ تا ساعتی دیگر در اختتامیه جشنواره خوشنویسی رضوی در یزد شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول