اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره‌کل بهزیستی قم

نخستین کارگاه شناخت ‌درمانی در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین کارگاه بازآموزی مشاوران و روان‌شناسان که با عنوان شناخت درمانی زیر نظر اداره کل بهزیستی استان قم برگزار شده بود، امروز به کار خود پایان داد.

نخستین کارگاه شناخت ‌درمانی در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین دوره کارگاه شش روزه بازآموزی مشاوران و روان‌شناسان شاغل در مراکز مشاوره دولتی و غیر دولتی با عنوان شناخت درمانی که زیر نظر اداره کل بهزیستی استان قم آغاز شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این کارگاه 29 نفر از مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره و اداره کل آموزش و پرورش استان قم حضور داشتند و به موضوعاتی چون رابطه درمانی، مبانی و اصول شناخت درمانی و کاربرد شناخت درمانی در درمان اختلال افسردگی پرداخته شد.

کارگاه بازآموزی مشاوران و روانشناسان از جمله کارگاه‌های گوناگونی بود که هر سال به منظور بازآموزی مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره و تقویت دانش علمی و نظری و تحکیم پیوند میان مشاوران و روان‌شناسان مراکز مشاوره استان قم با رویکردهای نظری و عملی زیر نظر دفتر مشاوره سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

دومین کارگاه بازآموزی مشاوران و روانشناسان استان قم نیز با موضوع طرح‌واره درمانی در آبان‌ ماه سال جاری زیر نظر دفتر مشاوره سازمان بهزیستی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول