اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد

16 کشته و زخمی حاصل 3 تصادف در یک روز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی در محورهای مواصلاتی همدان سه تصادف رخ داد که بر این اساس 14 مصدوم و دو کشته بر جای ماند.

16 کشته و زخمی حاصل 3 تصادف در یک روز

اکبر غیاث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، در ارتباط با اطلاعات سه تصادف رخ داده طی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان همدان، اظهار کرد: این تصادفات به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی در محورهای مواصلاتی همدان رخ داده که بر این اساس شاهد 14 مصدوم و دو کشته بودیم.

به گفته وی، حادثه اول ساعت 14:49 دقیقه در آزادراه همدان ـ ساوه رخ داده که در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک دستگاه تریلر برخورد کرده و چهار مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان عنوان کرد: حادثه دوم در ساعت 15:55 دقیقه در شهرستان نهاوند محور آورزمان رخ داده که منجر به مصدومیت شش نفر شد.

وی ادامه داد: علت وقوع حادثه دوم سرعت غیر مجاز خودروی پراید و واژگونی آن گزارش شده است.

غیاث با بیان اینکه حادثه سوم نیز ساعت 17:10 دقیقه رخ داده است، تصریح کرد: این تصادف در محور همدان ـ قهاوند رخ داده که در این حادثه پیکان سواری واژگون شده و باعث مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر شده است.

وی بیان کرد: در راستای امدادرسانی حوادث مذکور هفت کد عملیاتی 115 به استعداد 14 تکنسین فوریت‌های پزشکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل‌های مذکور اعزام شده و خدمات پیش‌بیمارستانی خود را ارائه کرده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در پایان سخنانش گفت: مصدومان حاصل از این تصادفات به بیمارستان‌های بعثت همدان، علیمرادیان نهاوند و بیمارستان امام حسن (ع) فامنین منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول