اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد

چاپ و توزیع 200 میلیون جلد کتاب در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از چاپ و توزیع 200 میلیون جلد کتاب میان دانش‌آموزان کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

چاپ و توزیع 200 میلیون جلد کتاب در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی پایین‎محلی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی گرگان ضمن تبریک تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 991 عنوان کتاب در کشور منتشر شده که از این تعداد 63 عنوان کتاب به همراه نرم‎افزار دی‎.وی.‎دی آموزشی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: محتوای دروس پایه دوم و ششم ابتدایی به کلی تغییر کرده است و در این راستا معلمان دوره‎های آموزشی لازم را فرا گرفته‎اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد در تهران را یکی از اتفاقات مهم کشور در شهریور ماه عنوان کرد و یادآور شد: اجلاس نم، جهان اسلام و کشور سوریه را نجات داد چرا که دشمن تلاش می‎کرد یک حاکم علوی را ساقط  کند و عوامل دست‎نشانده آمریکایی را در عراق، لبنان و مصر تحت الشعاع قرار دهد که این اجلاس همه کشورها را نجات داد.

وی اضافه کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا سران کشورهای مختلف در این اجلاس شرکت نکنند اما آمارهای ارزیابی شده نشان داد که اجلاس نم در ایران بیشترین شرکت‌کننده را داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان زیباترین جلوه اجلاس را حضور مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حضور معظم‎له در اجلاس سبب شد تا تمام سران کشورها در مقابل عظمت ایشان سر تعظیم فرود آورند.

پایین‎محلی خاطر نشان کرد: اخیراً شاهد بودیم که یکی از کارگردانان آمریکایی با ساخت فیلم کذایی و توهین‎آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خشم سراسر دنیا به خصوص جهان اسلام را برانگیخت و بعد از گذشت چند روز می‎بینیم که هنوز این خشم ادامه دارد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول