اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم مهرماه

همایش زنان ایثارگر در بروجن برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش زنان ایثارگر همزمان با چهارم مهرماه جاری در بروجن برگزار می‌‎شود.

همایش زنان ایثارگر در بروجن برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین‌پور پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش زنان ایثارگر این شهرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس برای ایران اسلامی دستاوردهای بسیاری به همراه داشت و این هفته فرصت مغتنمی برای تبیین آنها است.

وی دفاع مقدس را سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در حالی که بیشتر جنگ‌های ایران خسارات زیادی برای کشور داشتند اما به برکت اسلام، رهبری شجاعانه و فداکاری‌های ملت حتی یک وجب از سرزمین مقدس ایران در این جنگ به دست دشمنان نیفتاد.

حسین‌پور با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن سایر مردم دارند، گفت: باید آنان را عزیز بداریم زیرا رزمندگان و خانواده‌های آنها افتخار ملت ما هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن از برگزاری همایش زنان ایثارگر این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی از جمله خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس، سخنرانی، پخش کلیپ و نماهنگ و تجلیل از زنان ایثارگر چهارم مهر ماه در بروجن برگزار می‎شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در آغاز جنگ، ایران به‌ لحاظ نظامی آمادگی کامل نداشت، افزود: تلاش ملت ایران بر پایه ارزش دینی و اعتقادی بوده و هست و همین بحث باعث خواری دشمنان اسلام در همه دوره‌ها می‌شود.

حسین‌پور با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، افزود: اعتماد به نفس و خودباوری در نیروهای خودی و تزلزل و ترس در اردوگاه دشمن از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس در آن دوران بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول