اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز نخست سال تحصیلی جدید

گلبانگ مهر توسط استاندار خراسان‌رضوی نواخته شد

خبرگزاری فارس: امروز زنگ گلبانگ مهر در دبستان شاهد شهید تحقیقی توسط استاندار خراسان‌رضوی نواخته شد.

گلبانگ مهر توسط استاندار خراسان‌رضوی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس خراسان‌رضوی که در دبستان دخترانه شاهد شهید تحقیقی برگزار شد، اظهار کرد: امروز که اول مهرماه است بزرگترین رویداد علمی کشور برگزار می‌شود و تمام دانش‌آموزان و دانشجویان دوباره به کلاس‌های درس می‌روند.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: امروز بیش از یک میلیون دانش‌آموز و 80 هزار معلم در 10 هزار واحد آموزشی در سراسر خراسان‌رضوی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

صلاحی تاکید کرد: اول مهرماه در تمام کشور و استان خراسان‌رضوی با شور و نشاط همراه است و مدارس با حضور معلمان و دانش‌آموزان رونق دوباره می‌گیرد.

وی ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز گفت: در حال حاضر یکی از کارهای بزرگ در کشور ایران اسلامی مدرسه‌سازی است و من از تمام خیران مدرسه‌ ساز تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سال تحصیلی 92-91 را با توجه به اینکه دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کرده‌اند با شعار « مدرسه نبوی، تکریم تعالیم رضوی » آغاز می‌کنیم.

صلاحی تاکید کرد: پیرامون این شعار مسابقه‌ای طراحی شده که در سراسر استان تمام مدارس می‌توانند شرکت کنند و باید دانش‌آموزان انشایی در ارتباط با شعار مدرسه نبوی، تکریم تعالیم رضوی بنویسند.

وی خاطرنشان کرد: اولیا و معلمان نیز می‌توانند در این مسابقه با ارائه مقاله شرکت کنند و شرکت‌کنندگان تا عید سعید غدیر فرصت دارند تا انشاء و مقالات خود را ارسال کنند.

استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: در میلاد پیامبر اسلام در مراسمی از برگزیدگان این مسابقه تجلیل می‌شود و انشاء و مقالات برگزیده در مجموعه‌ای به نام نویسندگان مقالات چاپ می‌شود.

صلاحی  در ارتباط با موفقیت‌های علمی  کشور گفت: بنگاه‌های علمی اعلام کرده‌اند که متوسط رشد علمی ایران اسلامی 11 برابر دنیا است و یکی از 16 کشور برتر دنیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول