اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی تبریز 5؛ گهر دورود صفر

بهترین پیروزی تراکتورسازی در لیگ کشور / آتشبار تراکتورسازی رحم نکرد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی در مقابل تیم لرستانی در همان نیمه نخست بار خود را بسته و به بهترین پیروزی در لیگ کشور دست یافت تا به سه امتیاز این بازی دست یابد.

بهترین پیروزی تراکتورسازی در لیگ کشور / آتشبار تراکتورسازی رحم نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم تراکتورسازی تبریز میزبان گهر زاگرس بود که در نهایت این بازی با پیروزی شیرین شاگردان خوزه الیویرا به اتمام رسید.

این دیدار با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد و میزبان در دقیقه 16 به گل اول خود رسید. قاسم دهنوی در این دقیقه با شوتی سرکش در محوطه جریمه در دومین بازی متوالی برای تراکتورسازی گلزنی کرد.

10 دقیقه بعد نوبت فلاوپو لوپز بود تا دروازه تیم بحران‌زده گهر را بگشاید. سانتر مصطفی اکرامی با اشتباه محرز دروازه‌بان حریف همراه شد تا لوپز به سادگی هر چه تمام‌تر توپ را وارد دروازه خالی مهمان کند.

هموطن سرمربی تراکتورسازی در گل سوم نیز نقش اول را ایفا کرد. وی از سمت راست نفوذ کرده و توپ آماده‌ای را برای حاتمی ارسال کرد تا این بازیکن جوان با ضربه پا شادی را برای سومین بار به سکو ورزشگاه ببرد.

تراکتورسازی با این سه گل نیمه نخست تقریباً از پیروزی در بازی مطمئن شد، اما با این وجود نیمه دوم نیز به حملات خود ادامه داد تا آمار گلزنی خودش را افزایش دهد.

در نیمه دوم و در دقیقه 65 سیدصالحی مهاجم تازه وارد تراکتورسازی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در حالی که بازی رو به پایان بود آنسلمو گنزالس دیگر بازیکن پرتغالی تراکتورسازی با شوت، گل پنجم تراکتورسازی را به ثمر رساند تا تراکتورسازی با زدن پنج گل بهترین پیروزی تاریخ فوتبال خود را کسب کند.

با این پیروزی تراکتورسازی 16 امتیازی شد و گهر نیز در همان شش امتیاز باقی ماند.

این بهترین پیروزی تراکتورسازی در تاریخ فوتبال این باشگاه است، پیش از این بهترین نتیجه تراکتورسازی به فصل گذشته باز می‌گشت که با نتیجه پنج بر یک شهرداری تبریز را شکست داده بود.

قضاوت این بازی بر عهده حسین برزگر بود که محمد ابوالفضلی و بهرام کیانی وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند.

قاضی این میدان در این بازی، هادی رکابی از تیم گهر و فخرالدینی و سیدصالحی از تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد.

این بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) در حضور 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

اسامی تیم گهر زاگرس

سعید رازانی، علیرضا محمد، محمدرضا خرسندی‌نیا، محمد پروین (از دقیقه 69 تقی نائبی)، مجتبی زارع، هادی رکابی، ساشا کلونیجا، فرید عابدی، مجید خدابنده‌لو (از دقیقه 50 بهزاد کاردوست)، آرمان قاسمی، امین ترکاشوند (از دقیقه 60 حسین بهاروند)

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز

عقیل اعتمادی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، میلاد فخرالدینی، مهدی کیانی، فلاویو لوپز (از دقیقه 73 ژائو ویلا) ، قاسم دهنوی، مهدی کریمیان، محمد ابراهیمی (از دقیقه 44سید مهدی سید صالحی)، فرزاد حاتمی (از دقیقه 65آنسلمو گنزالس)

سرمربی: خوزه اولیویرا

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول