اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی در حسرت برد در انزلی است

تراکتورسازی و طلسم 38 ساله در انزلی

خبرگزاری فارس: با وجود سابقه 38 ساله بازی تراکتورسازی با ملوان، این تیم هنوز در حسرت برد در انزلی است.

تراکتورسازی و طلسم 38 ساله در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی امروز مهمان تیم ملوان است. تراکتورسازی با وجود اینکه در بازی‌های خود مقابل ملوان 10 پیروزی به دست آورده، اما تمام بردهایش در تبریز صورت پذیرفته و در انزلی هنوز موفق به شکست دادن ملوان نشده است.

با مدّنظر قرار دادن دو بازی اخیر تراکتورسازی و مدعی بودن ملوان در این فصل، بعید به نظر می‌رسد تراکتورسازی بتواند امروز این طلسم 38 ساله را بشکند.

تونی: روز به روز بهتر می‌شویم

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت تیمش به خبرنگاران گفت: روز به روز از نظر تیمی بهتر می‌شویم و هر روز امید من به تیم بسیار افزایش می‌یابد، به طوری که حتم دارم این تیم نتایج خوبی کسب کند.

وی همچنین در خصوص اینکه تراکتورسازی، نایب قهرمان فصل گذشته، می‌تواند امسال این عنوان خود را تکرار کند، افزود: با توجه به بازیکنان و مهره‌هایی که در اختیار دارم به این موضوع اعتقاد دارم که ما می‌توانیم بهتر از فصل پیش نیز عمل کرده و به نتایج بهتر از فصل پیش نیز برسیم.

محسن ترکی داور بازی تراکتورسازی با ملوان

محسن ترکی داور بازی تراکتورسازی با ملوان شد. تراکتورسازان و تماشاگران تراکتورسازی خاطره خوشی از ترکی نداشته و وی را مسبب باخت تراکتورسازی مقابل استقلال در فصل گذشته می‌دانند. به اعتقاد برخی از هواداران تراکتورسازی، این شکست سبب از دست رفتن قهرمانی برای این تیم شد.

امروز هم برای ترکی و هم برای تراکتورسازی روز سختی خواهد بود، زیرا هر دو طرف می‌خواهند خاطره تلخ سال گذشته را فراموش کنند.

پیروزی در دیدار دوستانه

تراکتورسازی پیش از بازی ملوان یک بازی دوستانه مقابل شهرداری مهاباد برگزار کرد که این بازی را با نتیجه پنج بر صفر به سود خود به پایان رساند.

این بازی برای آمادگی بیشتر تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار شد.

تراکتورسازی بدون فروزان به مصاف ملوان می‌رود

محسن فروزان دروازه‌بان تراکتور که در تمرین روز چهارشنبه از ناحیه بازوی راست آسیب دیده بود در روز گذشته مجدداً از همان ناحیه آسیب دید.

ثابت، فیزیوتراپ تیم بعد از معاینات فروزان اعلام داشت وی باید به آب درمانی و فیزیوتراپی بپردازد و یک هفته از تمرینات پرفشار به دور باشد.

بدین ترتیب فروزان نخواهد توانست تیم را در مسابقه با ملوان همراهی کند. این دومین بازی تراکتورسازی بدون فروزان است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول