اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با تیم گهر درود

تراکتور با برد آشتی می‌کند/ تراکتورسازی هنوز هم مدعی است

خبرگزاری فارس: با وجود عدم پیروزی تراکتورسازی در سه هفته اخیر، با توجه به شرایط جدول می‌توان این تیم را همچنان مدعی لیگ برتر دانست.

تراکتور با برد آشتی می‌کند/ تراکتورسازی هنوز هم مدعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 31 شهریور تیم تراکتورسازی میزبان تیم گهر درود است.

تراکتورسازی در آخرین بازی تابستان 91 در حالی برای نخستین بار به مصاف حریف سرسخت خود می‌رود که در سه بازی متوالی خود به پیروزی نرسیده است.

تراکتورسازی بعد از سه هفته رویایی که با برد بر تیم‌های مس کرمان، راه‌آهن شهرری و نفت آبادان همراه بود، در سه بازی بعدی خود مقابل ذوب آهن اصفهان، صبای قم و ملوان بندرانزلی به پیروزی نرسیده و تنها دو امتیاز از سه بازی را کسب کرده است.

همین موضوع سبب شده که تیم دوم هفته پنجم تا رده هشتم سقوط کند.

با این وجود تعدد مدعیان و عدم ثبات در تمام تیم‌های لیگ برتر فرصتی دوباره برای شاگردان اولیویرا موجب شده است تا با پیروزی مقابل گهر صعود خیره‌کننده‌ای در جدول داشته باشند.

عدم ثبات مدعیان

به  طور طبیعی تا پایان هفته هشتم باید تیم‌های صدرنشین بیش از 16 امتیاز که دو سوم امتیازات است، را کسب می‌کردند. اما حتی نفت تهران صدرنشین نیز 15 امتیاز کسب کرده که یک امتیاز کمتر از دو سوم امتیازات است.

این موضوع نمایانگر این است که در بین تیم‌های لیگ برتر ثبات نتیجه‌گیری وجود نداشته و هر تیمی می‌تواند با چند هفته درخشش به صدر جدول صعود کند.

تراکتور پایین‌تراز وضعیت سال گذشته

تراکتورسازی در پایان هفته هشتم با 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد در حالی که سال گذشته در پایان هفته هشتم با 16 امتیاز تیم چهارم جدول بود.

با این اوصاف تراکتورسازی می‌تواند با پیروزی بر گهر زاگرس و ناکامی تیم‌های بالای جدول حتی تا صدر جدول پیش رود.

تراکتورسازی در چهار بازی خانگی خود دو برد و دو تساوی کسب کرده و هشت امتیاز را اندوخته است.

در مقابل گهر دورود که به دلیل استاندارد نبودن ورزشگاه شهرش، هیچ بازی را در خانه برگزار نکرده و در واقع در تمام بازی‌های خود مهمان بوده است شش امتیاز در جدول را کسب کرده که سه تساوی و یک پیروزی مقابل ذوب آهن است. اوج کار این تیم مقابل پرسپولیس در تهران بود که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

با توجه به این موضوع در مورد گهر می‌توان گفت که این تیم حریفی دست و پا بسته نبوده و می‌تواند با امتیاز تبریز را ترک گوید.

تراکتورسازی در این بازی باید به دور از بازی احساسی به دنبال پیروزی چهارم خود بوده و اجازه ندهد تجربه تلخ بازی سال گذشته این تیم مقابل مس سرچشمه کرمان تکرار شود.

در حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز با 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و گهر نیز با شش امتیاز در مکان شانزدهم است.

بازی تراکتورسازی تبریز با گهر دورود روز جمعه 31 شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

ساعت انجام این دیدار 16.30 دقیقه اعلام شده است. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول