اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

رکورد‌دار اخراج دیدار صبا و تراکتورسازی را قضاوت می‌کند

خبرگزاری فارس: سومین رکورددار صدور کارت‌های رنگی در لیگ یازدهم، در هفته هفتم دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز را در بازی رفت لیگ دوازدهم قضاوت می‌کند.

رکورد‌دار اخراج دیدار صبا و تراکتورسازی را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم داور باتجربه مسابقات این فصل لیگ برتر احمد صالحی است که به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

در حالی‌ که دیدارهای هفته هفتم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از چهارشنبه هشتم شهریور ماه آغاز می‌شود، اسامی تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در یکی از دیدارهای حساس هفته‌های میانی مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس مشخص شد که بر اساس آن سومین داور رکورددار صدور کارت‌های زرد و قرمز لیگ یازدهم این بازی مهم لیگ دوازدهم را قضاوت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های صالحی در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز است که قرار است عصر چهارشنبه هشتم شهریور ماه در چارچوب دیداری از هفته هفتم دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود.

محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور اول و تورج عیوضی به عنوان کمک داور دوم قاضی این دیدار را یاری می‌کنند ضمن اینکه احمد حاج ملک به عنوان داور چهارم و حسین خوشخوان به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صالحی در حالی این دیدار را قضاوت می‌کند که آخرین بار دیدار صبای قم و نفت تهران را در هفته سی و دوم رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر فوتبال در اردیبهشت ماه سال جاری قضاوت کرده است.

توقف صبای قم بر نفت آبادان در آخرین بازی

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال و در دیداری حساس که چهارمین بازی خارج از خانه آنها در لیگ دوازدهم به شمار می‌رود برابر تراکتورسازی تبریز صف‌آرایی می‌کنند که آخرین بار در خارج از خانه برابر تیم صنعت نفت آبادان تن به شکست دو بر یک دادند و نتوانستند چهارمین پیروزی خود را کسب کنند.

بازی آخر صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم فصل قبل لیگ برتر با تساوی دو بر دو به پایان رسید که طی آن سیدمحسن حسینی و قاسم حدادی‌فر برای تراکتورسازی و غلامرضا عنایتی و محسن بیات برای صبای قم گلزنی کردند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول