اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم سالم‌ترین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی قم جزو سالم‌ترین دستگاه‌های کشور بوده و دلیل این امر حاکم بودن فضای ارزشی و اخلاقی در قم است.

قم سالم‌ترین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان قم که در مجتمع ادارات قم برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این دوران فصلی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب محسوب شده و کانون همه ارزش‌ها و خوبی‌هاست.

وی در ادامه به ضرورت نظارت در امور جاری کشور اشاره کرد و افزود: سلامت و ارتقای سیستم اداری نیازمند کار و تلاش شبانه‌روزی است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت و جایگاه دیوان محاسبات در نظام اداری کشور ادامه داد: دیوان محاسبات بازوی نظارتی قوه مقننه و مشاور راهنمای دستگاه‌های اجرایی است و شعار «مچ‌گیری هرگز، پیشگیری حتماً و چشم‌پوشی به هیچ وجه» را به خوبی پیاده می‌کند.

وی با بیان اینکه همگرایی در تمام ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد گفت: در این میان نظارت نیز جزئی از اجرا بوده و برای کمک به تحقق اهداف متعالی نظام و آسان‌سازی زمینه‌های خدمت به مردم در نظر گرفته شده است.

پیریایی خاطر نشان کرد: تعامل مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی استان قم و نهادهای نظارتی وجود دارد و دلیل این امر رویکرد سازنده و الهام از مکمل بودن نظارت در مسئله اجراست.

استاندار قم با اشاره به تغییر مدیرکل دیوان محاسبات استان قم و معارفه مدیرکل جدید گفت: با تغییر در مدیریت دیوان محاسبات استان، همچنان باید این روند همراهی ادامه داشته باشد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی قم جزو سالم‌ترین دستگاه‌های کشور بوده و دلیل این امر حاکم بودن فضای ارزشی و اخلاقی در قم است بنابراین باید بیش از گذشته شاهد سلامت اداری به معنای واقعی آن در حوزه‌های مدیریتی استان باشیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول