اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

نظارت بر گرانفروشی از برنامه‌های اصولی استان باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید دستگاه‌ها نظارت بر گرانفروشی در جامعه را به یکدیگر پاس بدهند، افزود: نظارت جدی از برنامه‌های اصولی استان باید باشد.

نظارت بر گرانفروشی از برنامه‌های اصولی استان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است برای تنظیم بازار دست دلالان از جامعه قطع شده و برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضا موجب سوءاستفاده دلالان می‌شود، افزود: اتحادیه و صنوف نیز باید در این زمینه مسئولیت‌پذیر شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید دستگاه‌ها نظارت بر گرانفروشی در جامعه را به یکدیگر پاس بدهند، افزود: نظارت جدی از برنامه‌های اصولی استان باید باشد.

وی با بیان اینکه باید نظارت‌های لازم بر دکه‌های ورودی اتوبان‌ها صورت گیرد، افزود: باید از ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی این چنین مکان‌هایی برای توسعه استفاده شود.

احمدی وجود دکه‌ها را ظرفیت مطلوبی برای معرفی استان دانست و گفت: باید با تشکیل کمیته ساماندهی، نسبت به ساماندهی دکه‌های موجود در اتوبان‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز اقدام شود.

وی با بیان اینکه ورودی اتوبان‌ها ظرفیت‌های اشتغال، توسعه و سرمایه‌گذاری را دارند، افزود: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعمال روش‌های مختلف ضربتی برای تنظیم بازار مسکن محسوب می‌شود، افزود: باید برای تنظیم بازار اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های فروشگاه‌های مستقیم و بزرگ در سطح شهر تاکید کرد و افزود: باید برای عرضه کالا و خدمات از این فروشگاه‌ها استفاده کرد.

احمدی با بیان اینکه در مقابل تحریم‌های دشمنان باید اقدامات مطلوبی انجام شود، افزود: تنظیم بازار و مقابله با افت و خیز قیمت‌ها از ضروریات است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول