اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر پیشنهاد کرد

اهدای نشان «جزیره خارگ» به قهرمانان و نام‌آوران کشور

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر پیشنهاد کرد به قهرمانان و برگزیدگان رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری مدالی با عنوان و نشان «جزیره خارگ» که نماد مقاومت در دفاع مقدس است، اهدا شود.

اهدای نشان «جزیره خارگ» به قهرمانان و نام‌آوران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان یک الگوی فرهنگی و دینی برای سایر استان‌های کشور مطرح است.

وی با اشاره به اینکه دو سال است کاروان راهیان نور دریایی در استان بوشهر برپا شده است افزود: امیدواریم با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد موزه دفاع مقدس هدیه‌ای به مردم بوشهر باشد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: بوشهر استراتژیک‌ترین استان در حوزه فعالیت‌های دریایی است و نام خلیج فارس با نام استان بوشهر عجین شده است.

حسنوند گفت: انتظار داریم کنگره شعر دفاع مقدس با محوریت خلیج فارس سال آینده به میزبانی استان بوشهر به صورت بین‌المللی برگزار شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بوشهر یکی از زادگاه‌ها و پایگاه‌های مهم تعزیه‌خوانی و نوحه‌خوانی در استان بوشهر است و نیاز است این ظرفیت فرهنگی بوشهر در تقویم فعالیت‌های وزارت ارشاد ثبت شود و بودجه‌ای هم به این امر اختصاص یابد.

وی پیشنهاد کرد به قهرمان و برگزیدگان رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری مدالی با عنوان و نشان «جزیره خارگ» که نماد مقاومت در دفاع مقدس است اهدا شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های عمده فرهنگی، نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی هم هست.

فتح‌الله جمیری بیان کرد: استان بوشهر در طول دوران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب بوده و نیروهای این استان جزو اولین گروه‌های اعزامی به جبهه‌های حق علیه باطل بودند.

وی اضافه کرد: ضروری است به فعالیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی استان بوشهر بیش از گذشته توجه شود تا شاهد شکوفایی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی این استان باشیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول