اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

70 هزار دانش آموز در ساری به مدرسه می‌روند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: با بازگشایی مدارس، 70 هزار دانش‌آموز در ساری به مدرسه می‌روند.

70 هزار دانش آموز در ساری به مدرسه می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری شهر ساری بیان داشت: 4 هزار و 175 کلاس درس و 6 هزار و 167 معلم با بازگشایی مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بحث تعلیم و تربیت هیچگاه ضرر نمی‌کنیم و هرچه به آموزش و پرورش کمک کنیم دانش‌آموزانی دین‌باور و فکور به جامعه تحویل می‌دهیم.

حسینی‌نژاد گفت: برای سرویس مدارس جدی برخورد شود. مسیر رفت و برگشت دانش‌آموزان طعمه خوبی برای سوءاستفاده‌گران است.

وی ادامه داد: بحث تحول بنیادین در مدارس باید همه‌جانبه باشد و داخل و بیرون از مدارس را تحت‌الشعاع قرار دهد.

فرماندار ساری با بیان اینکه با دانش‌آموزان متخلف باید برخورد جدی شود، افزود: دانش‌آموزانی که به مقررات آموزش و پرورش  آیین‌نامه انظباتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که درگیر کار هستند فرزندان به ماهواره و اینترنت پناه می‌برند تا خلا خود را پر کنند و باید محفل خانواده خود را گرم نگهدارند و متوجه تهاجم فرهنگی باشند که دامن خانواده آنها را نگیرد.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: در مناطق دودانگه و چهاردانگه مدارس نیاز به هوشمندسازی دارند و مسئولان و خیرین در این امر باید آموزش و پرورش را یاری کنند.

فرماندار ساری به شکایات در مورد پیمانکاران آب اشاره کرد و گفت: مدیران به کار پیمانکاران نظارت کنند. مشکل شهر ساری در زمینه زیرساخت و چیدمان شهری طوری است که مسافران و مسئولان و حتی رسانه‌ها را نگران کرده که باید پیگیری شود و در زیباسازی شهر بیشتر تلاش کنیم.

وی به مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران و میزبانی ساری اشاره کرد و گفت: این مسابقه بین‌المللی فرصت خوبی است که مسئولان پیگیر تعمیر جاده کیاسر باشند.

فرماندار ساری گفت: باید وظایف‌مان را به‌درستی انجام دهیم تا شرمنده خون شهدا نشویم و در بحث دفاع مقدس دقت نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول