اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان:

رژه نیروهای مسلح در شادگان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در شهرستان برگزار می‌شود.

رژه نیروهای مسلح در شادگان برگزار می‌شود

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان 34 برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس را تدارک و تدوین کرده است.

وی با اشاره به بخشی از این برنامه‌ها افزود: در سی‌ام شهریورماه سال جاری مصادف با نخستین روز هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی نظیر رژه نیروهای مسلح، برپایی ایستگاه صلواتی، شرکت سازمان یافته نیروها در نماز جمعه و سخنرانی اینجانب پیش از ایراد خطبه‌های نماز جمعه در دستور کار این نهاد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان اضافه کرد: همچنین افتتاحیه نمایشگاه عکس دفاع مقدس و آغاز مسابقات ورزشی حوزه شهری از دیگر برنامه‌های مرتبط با هفته پیش‌رو در منطقه به‌شمار می‌رود.

وی در ادامه به برنامه‌های روز دوم هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و یکم مهرماه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس و جنگ نرم و آغاز سنجش سلامت پایوران و بسیجیان در شهرستان اجرایی می‌شود.

دورقی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری جشن شکوفه‌ها، دیدار با امام جمعه شهرستان و اجرای مسابقه نقاشی جبهه و جنگ از دیگر برنامه‌های اجرایی در شهرستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شکست حصر آبادان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های روز نخست هفته دفاع مقدس در شهرستان توسط نهادهای اجرایی عملیات سپاه و نیروی انتظامی، بسیج اصناف و ادارات، عملیات، دفتر فرماندهی، حوزه دارخوین و روابط عمومی‌ها همچنین حوزه شهری و تربیت‌بدنی اجرایی می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در ادامه افزود: همچنین برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز دوم این هفته با تعامل حوزه دانش‌آموزی، کمیته امداد و پایگاه کوثر، بهداری ناحیه و بسیج دانش‌آموزی، بسیج محلات و اقشار مختلف با تعامل مضاعف خواهران بسیجی و کانون بسیج هنرمندان به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول