اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مدیران توجهی فوق‌العاده به نیازهای مردم داشته‌ باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: از مدیران می‌خواهیم توجهی فوق‌العاده به نیازهای مردم داشته‌ باشند.

مدیران توجهی فوق‌العاده به نیازهای مردم داشته‌ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مدیران شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر تلاش فوق‌العاده‌ای برای رشد و توسعه شهرستان داشته‌اند و انتظار می‌رود با همین پشتکار و تلاش برای ارائه خدمات صادقانه به مردم شریف شهرستان در سال پایانی عمر دولت خدمتگزار تلاش کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تمامی مدیران اجرایی باید با تلاش و همکاری مضاعف برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت ایشان تلاش کنند و انتظار داریم با تلاش بی‌وقفه مدیران پروژه‌های عمرانی دشتستان هر چه زودتر به پایان برسد و در اختیار مردم شریف و ولایت‌مدار این شهرستان قرار بگیرد.

خسروی بیان کرد: با سابقه طولانی اجرایی که دارم سال جاری را سالی خوب برای توسعه و ترقی شهرستان می‌دانم و در این سال خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: سال 90 از حیث جذب اعتبارات سالی پربار برای شهرستان بود و در سال جاری با تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های جدید شاهد تسریع در روند رشد شهرستان خواهیم بود.

این مسئول اذعان کرد: از مدیران می‌خواهیم توجهی فوق‌العاده به نیازهای مردم داشته‌ باشند و امسال تدوین برنامه اعتبارات با مشارکت بخشداران، شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران هر بخش به طور مجزا به منظور اطلاع و آگاهی دقیق‌تر از نیازهای هر منطقه صورت پذیرفته است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در برنامه اعتبارات عمرانی سال جاری شهرستان همه جوانب و نیازهای مردم شهرستان را در نظر گرفته‌ایم و تلاش کرده‌ایم بر اساس اولویت‌ها آنچه لازمه پیشرفت و توسعه پایدار شهرستان دشتستان است را به دست آوریم.

خسروی تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را امری مبارک دانست و افزود: این تقارن پیامی بزرگ برای همه دارد و باید توجه داشته باشیم که در حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان که آینده‌سازان میهن اسلامی هستند را با گنجینه دفاع مقدس و وصایای شهدا که سرشار از معارف انسانی است، آشنا کنیم.

وی بیان کرد: همچنان که شهدا و رزمندگان ارزش‌های الهی و اسلامی را بارور کردند، در حوزه تعلیم، تربیت و تحصیل باید با بهره‌گیری از ارزش‌های رزمندگان فرزندان و جگرگوشه‌های خویش را تربیت کنیم.

فرماندار دشتستان آغاز سال تحصیلی را آغاز حیات اسلامی دانست و تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی آغاز مجدد حیات اسلامی است و باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا آنچنان که شایسته و درخور شأن باشد در برنامه‌های آغاز سال تحصیلی حضور یابیم.

خسروی یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی هر کدام متولی یک یا چند مجموعه آموزشی هستند و در شروع سال تحصیلی این همت ویژه‌ای است که در شهرستان دشتستان شاهد آن هستیم و امیدواریم در طول سال تحصیلی شاهد تداوم این حرکت ارزشی باشیم.

وی ادامه داد: در آغاز سال تحصیلی جدید مدیران توجه خاصی به برگزاری برنامه‌های در خور شأن هفته دفاع مقدس داشته باشند و فرزندان امروز و آینده‌سازان فردای ایران اسلامی را با ارزش‌های والای دفاع مقدس آشنا کنند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌ایم و امیدواریم با تداوم این همکاری شاهد بهبود وضعیت آموزش و پرورش کشور در تمام عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول