اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جنبی ششمین جشنواره ضامن آهو:

بخش‌های جنبی جشنواره ضامن آهو همپای بخش اصلی فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جنبی ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو گفت: همزمان با بخش اصلی و مسابقه این جشنواره برنامه‌های جنبی متعددی نیز طراحی شده که مورد استقبال گسترده مخاطبین قرار گرفته است.

بخش‌های جنبی جشنواره ضامن آهو همپای بخش اصلی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صادق ارشیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بخش‌های محبوب این جشنواره نمایشگاه و فروشگاه کتاب کودک و نوجوان است که هر روز والدین و کودکان را به سوی خود جذب می‌کند.

وی ادامه داد: ده‌ها عنوان کتاب با قیمت مناسب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و کارشناسان مستقر در این بخش راهنمایی‌های لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

مسئول کمیته جنبی ششمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان اضافه کرد: نمایشگاه عکس زائران کوچک نیز در نگارخانه زنده‌یاد کوروش گرمساری در جوار سالن اصلی نمایش برپا شده که در این نمایشگاه 40 قطعه عکس که حاوی تصاویری از زیارت حرم حضرت امام رضا (ع) توسط کودکان است از 9 عکاس به نمایش درآمده است.

به گفته وی در کنار نمایشگاه زائران کوچک، عکس‌هایی از دوره‌های گذشته جشنواره ضامن آهو نیز در معرض دید همگان قرار گرفته است.

وی برپایی ایستگاه" نقاشی بکش جایزه بگیر" را نیز از دیگر برنامه‌های جنبی موفق معرفی کرد که کودکان با وسایل نقاشی رایگان ایده‌های خود را نقاشی کرده و در محل این غرفه به نمایش می‌گذارند.

این عضو دبیرخانه ستاد جشنواره، از برنامه تلویزیونی پرپروک که مستقیم از محل جشنواره پخش می‌شود به عنوان یک بخش محبوب نام برد.

یادآور می‌شود ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از 28شهریور با حضور 150 هنرمند منتخب کشور در بندرعباس آغاز شده و تا دوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول