اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در چهارمحال و بختیاری

جشنواره هم‌اندیشی رضوی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار جشنواره هم‌اندیشی رضوی در این استان از امروز خبر داد.

جشنواره هم‌اندیشی رضوی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره هم‌اندیشی رضوی در شهرکرد با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: باید زندگینامه و ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) را تشریح کرد و به نسل آینده که همان جوانان و آینده‌سازان کشور هستند، انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه جشن‌های این دهه باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: در این ایام باید نسبت به کرامت‌های انسانی خود به عنوان یک مسلمان در جامعه بیندیشیم.

شاهوردی با تاکید بر لزوم توجه به مبانی الهی در دهه کرامت و ترویج ارزش‌های انسانی افزود: بر همین اساس دهه کرامت فرصت مناسبی برای نشر و ترویج معارف دینی است و در این دهه باید نوعی پیوند و ارتباط میان جوانان و اهل بیت(ع) ایجاد شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه از ارسال 600 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: در جشنواره هم‌اندیشی رضوی که اکنون در حال برگزاری است نزدیک به 250 نفر از کودکان و نوجوانان دختر حضور دارند.

وی با اشاره به محورهای مورد بحث در این جشنواره، گفت: جشنواره رضوی با هشت موضوع نام‌‌ها و نشانه‌ها، نشر، نقاشی، حدیث، تصویر و پژوهش‌های رضوی در این استان آغاز به کار کرده است.

شاهوردی از نامگذاری دو مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد، با عنوان جشنواره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) خبر داد و افزود: مرکز شماره دو شهرکرد به عنوان مرکز امام رضا(ع) در خیابان پاسداران و مرکز باهنر به عنوان مرکز حضرت معصومه(س) نامگذاری می‎شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 23 کانون پرورش فکری در این استان، گفت: این کانون‌ها نزدیک به 18 هزار عضو دارند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 250 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان این استان نگهداری و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول