اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در یزد معرفی شدند و امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنها تجلیل خواهد شد.

برترین‌های دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از دبیرخانه دهمین دوره جشنواره خوشنویسی رضوی، هیئت داوران دهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد در تاریخ شنبه 25 شهریور‌ماه 1391 آثار خوشنویسی واصله در چهار رشته تعیین شده را از لحاظ کیفیت و توجه به خلاقیت‌ها و رشد و تعالی آثار مورد بررسی و ارزشیابی دقیق قرار دادند که نتایج آن امروز اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در رشته خط نستعلیق مصطفی عابدینی از قزوین و مجتبی شریفی از اصفهان به طور مشترک به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

براساس نظر هیئت داوران، هیچ یک از آثار حائز رتبه دوم نشد و حمید جعفری از اصفهان رتبه سوم را از آن خود کرد.

همچنین در این بخش آثار احمد احمدی حیدری، سید رسول آقا‌میری، پویان مکوندی از اصفهان و نیما الیکائی از مازندران شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش ویژه بانوان نیز بی‌بی زهره رئیس الساداتی از خراسان شمالی و حکیمه پوریزدان‌پرست از قم به صورت مشترک به عنوان برگزیده معرفی شدند و آثار زهرا وثوقیان از اصفهان، فاطمه خانزاده از قزوین، رباب حامد سلطانی و شهلا رواجی از اردبیل، مریم سادات موسوی از خراسان رضوی و بتول سلطانی از گیلان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته خط شکسته نستعلیق، ذبیح‌الله لولوئی مهر از گیلان به عنوان رتبه اول انتخاب شد و بهادر پگاه و پیمان گلکار از قزوین به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین راضیه فولادی سپهر از تهران به عنوان برگزیده بخش ویژه بانوان این رشته معرفی شد.

در رشته خط نسخ، ابوالفضل خزاعی و زهرا میبدی از قم و محسن عبادی از خراسان رضوی به صورت مشترک به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در بخش ویژه بانوان الهام میر طلایی از اصفهان به عنوان برگزیده شناخته شد.

در خط ثلث، فرهاد شیرخانی از خراسان رضوی به عنوان رتبه اول، محمدتقی اسدی شیخ احمدلو و علی ایرانی از قم به عنوان رتبه‌های دوم و سوم معرفی شدند.

در خط ثلث در بخش ویژه بانوان نیز نفیسه تقوی از قم به عنوان برگزیده شناخته شد.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول