اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

توسعه مساجد ترویج ارزش‌های دینی را سبب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: هر قدر نسبت به توسعه مساجد اقدام شود به همان میزان خواهیم توانست ارزش‌‌های دینی و اسلامی را در مناطق توسعه دهیم.

توسعه مساجد ترویج ارزش‌های دینی را سبب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح مسجد ‌سازی در نیر اظهار داشت: مساجد از دیرباز پایگاه‌های مردمی و اجتماعی برای مردم بودند و ما با توسعه مساجد ضروری است برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید تکیه ما در ساخت مساجد صرف خواندن نماز و برگزاری مراسم برای مردگان باشد، افزود: حضرت محمد (ص) با احداث اولین مسجد در مدینه توصیه‌ای که به همگان داشتند این بود که از مسجد به عنوان مکانی برای حل و فصل مشکلات مردمی استفاده شود اما متاسفانه این ظرفیت مساجد در استان ما به فراموشی سپرده شده است.

مشهوری‌نظری با بیان اینکه ما توسعه مساجد را در تمام شهرستان‌ها در صدر قرار خواهیم داد، ابراز داشت: گسترش ساخت مساجد مهمترین سیاست اداره کل اوقاف و امور خیریه است و ما این سیاست را دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در ادامه سخنان خود از احداث 58 مسجد در مناطق روستایی این استان خبر داد و گفت: احداث این مساجد با اختصاص اعتبارات مناسب و مستقل اجرایی می‌شود تا هرچه سریعتر به دست مردم برسد.

وی در ادامه با اشاره به ساخت مساجد در مناطق روستایی اظهار داشت: توسعه و ترویج فعالیت‌های دینی و مذهبی در مناطق محروم و روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در پایان سخنان خود خواستار شناسایی افراد صالح به عنوان اعضای هیئت امنای مساجد روستاها شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول