اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر:

جشنواره رضوی اعتبار ایرانیان است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر گفت: بارگاه شریف امام رضا (ع) در مشهد مقدس یک ثروت جاودانه برای ایرانیان است.

جشنواره رضوی اعتبار ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضائیل عزیزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی در کنار امامزاده سید سلیمان فخر‌آباد مشگین‌شهر اظهار داشت: عظمتی که بارگاه مقدس رضوی به این سرزمین بخشیده است عظمتی جاودانه و همیشه روشنگر اهداف و راه تبیین شده است که می‌توانیم با تکیه بر سیره و سلوک ائمه هدی به ویژه فرهنگ رضوی جامعه اسلامی خود را به سمت رشد و تعالی واقعی حرکت دهیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌‌های مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی در اردبیل و جشنواره امام رضا (ع) در کل کشور اعتباری جهانی به کل ایران بخشیده است، خاطرنشان کرد: در سایه این جشنواره‌ها و گرامیداشت‌هاست که سیره و سلوک ائمه اطهار بازگو شده و بسیاری از علاقمندان ضمن آشنایی سعی می‌کنند با اهداف ائمه هدی در اعتلای فرهنگ اسلامی و ارزشی آشنایی پیدا کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر با گرامیداشت دهه کرامت با عنوان دهه آبرو و عزت ایرانیان یادآور شد: ما میزبان خواهر و برادری گران سنگ از تبار پاکان و انسا‌ن‌های ارزشمندی هستیم که با مراجعه به بارگاه مقدس آنها از این بزرگان شفاعت جسته و برای عزت و عظمت مسلمین راهنمایی و هدایت می‌جوییم.

عزیزی بیان داشت: باید قدر و منزلت چنین جایگاه و عظمتی را که نصیب ما شده بدانیم و از این ظرفیت معنوی در اعتلای جامعه اسلامی به سمت پاکی و حفظ ارزش‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی که با استقبال خوب هموطنانمان در مشگین‌شهر مواجه شده برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت دهه کرامت نظیر آیین مدح و ثناگویی در شان و منزلت حضرت معصومه (ص) و امام رضا (ع) برگزار شد و شرکت‌کنندگان با پخش شیرینی این مناسبت عظیم را گرامی داشته و در عظمت این ایام سفره‌های احسان را به پا کردند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول