اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خبر داد

فعالیت 1400 مدرسه در سال تحصیلی جدید در قم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از آمادگی مجموعه استان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت:‌ بیش از هزار و 400 مدرسه وظیفه خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان استان در مقاطع مختلف را به عهده دارند.

فعالیت 1400 مدرسه در سال تحصیلی جدید در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در استان برای آغاز سال تحصیلی جدید مدارس اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان برای میزبانی از دانش‌آموزان آماده هستند.

وی بسیج دستگاه‌های اجرایی استان برای آغاز با شکوه سال تحصیلی جدید را یادآور شد و خاطر نشان کرد: بیش از هزار و 400 مدرسه با ظرفیتی بیش از 8 هزار و 300 کلاس وظیفه خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان استان در مقاطع مختلف را به عهده دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم رشد چشمگیر فضای آموزشی در استان در سال‌های اخیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: پس از انقلاب اسلامی با توجه جدی به توسعه فضای علم و دانش، حرکتی شتابنده در این راستا آغاز شده که این مهم در استان قم نیز همراه با دیگر نقاط کشور در حال تحقق است.

وی ضرورت فراهم‌آوری زمینه رشد و بالندگی فضای علمی و آموزشی استان را یادآور شد و افزود: مدیران و مسئولان دخیل در این امر برنامه‌ریزی‌های خود را به این بخش معطوف کنند.

انصاری خاطر نشان کرد: مراکز آموزشی استان باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هفته دفاع مقدس و تبیین آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود از آمادگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان برای تامین امنیت دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: با هماهنگی دستگاه‌های مختلف استان فضایی سالم و آرام آماده میزبانی از دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول