اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش سابق تیم ملی واترپلو:

تا زمانی که افراد ثابت در فدراسیون هستند، پسرفت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش سابق تیم ملی واترپلو گفت: در طی 20 سال گذشته در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روسای زیادی تغییر کرده‌اند اما در بطن فدراسیون هیچ تغییری صورت نگرفته و از این رو واترپلو ایران هر روز پسرفت می‌کند.

تا زمانی که افراد ثابت در فدراسیون هستند، پسرفت می‌کنیم

بابک بسیطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از سال 1372 که تیم ایران در مسابقات انتخابی جهانی به عنوان دوم دست یافت، روند نزولی واترپلو ایران آغاز شده و تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است.

وی با اشاره به تغییراتی که در طول دو دهه گذشته در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صورت گرفته است، بیان کرد: با وجود روسای زیادی که  هر یک در مقطعی در فدراسیون حضور داشته‌اند، افراد ثابتی در تمام این سال‌ها مسئولیت داشته‌اند و هیچ‌گاه تغییری در این ارتباط صورت نگرفته است.

ملی‌پوش سابق تیم ملی واترپلو با بیان اینکه فدراسیون‌نشینان اجازه ورود افراد جدید را به فدراسیون نمی‌دهند، تصریح کرد: تا زمانی که افرادی با اندیشه‌های جدید امکان حضور در فدراسیون را پیدا نکنند، روند نزولی واترپلو ادامه دارد.

وی ادامه داد: در فدراسیون‌های بسکتبال و والیبال شاهد بودیم که افراد با تحصیلات دانشگاهی و ایده‌های جدید ورود پیدا کرده که نتیجه آن را هم دیدیم و تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

بسیطی افزود: این در حالی است که واترپلو ایران در 20 سال قبل توان شکست تیم‌هایی مانند ژاپن و قزاقستان را داشت، اما در حال حاضر با اختلاف بیش از 15 گل به این تیم‌ها می‌بازد.

وی با انتقاد از برنامه‌‌ریزی کمیته واترپلو فدراسیون تاکید کرد: فدراسیون برنامه‌ریزی درست و منسجمی برای مسابقات واترپلو ندارد و این بی‌نظمی دامنگیر استان‌ها نیز شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول