اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 700 کلاس اولی در حرم رضوی؛

جشن شکوفه‌ها در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن شکوفه‌ها با حضور 700 کلاس اولی در حرم مطهر رضوی امروز برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ظهر امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خراسان رضوی با ظرفیت یک میلیون و 107 دانش آموز در 47 منطقه و ناحیه و شهرستان با حضور 86 هزار معلم، در10 هزار کد آموزشگاهی در سوم مهر ماه سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.
فخریان ادامه داد: اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با همه انرژی و پس از برگزاری جلسات آموزش توجیهی و آماده‌سازی معلمان به استقبال سال تحصیلی جدید می‌رود.
وی بیان کرد: در این مراسم دانش‌آموزان کلاس اولی با شاخه‌های گل به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند و در مراسمی که در رواق دارالهدایه برگزار شد، شرکت کردند.
وی تاکید کرد: هدف از حضور زودهنگام دانش آموزان کلاس اولی در مدرسه آشنایی آنان با محیط مدرسه، فضای کلاس و معلم است تا به این ترتیب ارتباط نزدیک‌تری و موثری میان دانش آموز با معلم و مدرسه برقرار شود.
فخریان افزود: 178 پروژه آموزشی امسال از آغاز تحصیلی جدید در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد 640 کلاس درس به کلاس‌های مدارس افزوده و دو استخر ویژه طرح صبا و  27 سالن ورزشی در مهر ماه افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول