اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعاتی پیش؛

جشن شکوفه‌ها در پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روزهای پایانی شهریور ماه جشن شکوفه‌ها در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در پاکدشت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش با فرا رسیدن روزهای پایانی شهریور ماه دبستانهای پاکدشت شکوفه باران شد.
امروز پایه اولی مقاطع ابتدایی و راهنمایی برای آشنایی با محیط مدرسه و شرایط جدید، یک‌روز زودتر از هم مدرسه‌ای های خود سال تحصیلی را آغاز می‌کنند. اما نظر به سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش از آنجا که روزهای پنج‌شنبه روز خانواده در نظر گرفته شده و مدارس ابتدایی و راهنمایی تعطیل هستند بنابراین این جشن‌ها روز چهارشنبه 30 شهریور ماه سال جاری در تمام مدارس شهرستان پاکدشت برگزار شد.
در این آیین که به ‌طور نمادین در مدارس بنت‌الهدی، دهخدا و شهید عقیل هداوند میرزایی برگزار شد، حضور چشمگیر مسئولان شهرستان بسیار امید بخش بود.
پس از نواخته شدن زنگ جشن شکوفه‌ها توسط قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، محمدرضا جوادی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قافله نور و دلاور مردی‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از مسئولان شهرستان پاکدشت به‌ ویژه امام جمعه، نماینده و فرماندار تقدیر کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ادامه داد: در سایه حمایت‌های این بزرگواران مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب افتخارات فراوانی شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: آموزش و پرورش نهادی است که فکر تولید می‌کند و این رکن مهم اندیشه‌ها را بارور می‌کند و انسان‌های مستعد را آماده پذیرش مسئولیت‌های مختلف در نظام می‌سازد و اگر امروز دانشمندان ایرانی هم سن انقلاب هستند، نشان از توفیق این نظام در پرورش نسل جدید و جوان کشور است و ما باید بکوشیم با حفظ این جایگاه نسل فردا را نسلی ولایتمدار، توانمند، سرفراز و کوشا تربیت کنیم.
جوادی همچنین عنوان کرد: در نظر داریم برای سال تحصیلی جدید در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با استعانت از خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، با اجرای سیاست‌های مقام عالی وزارت در دولت عدالت گستر تلاش شود با تکریم بیش از پنجاه هزار دانش‌آموز گرامی و خانواده‌های محترمشان اهداف عالی آموزش و پرورش را در جامعه اسلامیمان محقق کنیم.
همچنین کلاس هوشمند مدرسه بنت الهدی که یکی از 49 مدرسه هوشمند شهرستان پاکدشت است، افتتاح شد.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز افتتاح و مورد بازدید مسئولان شهرستان پاکدشت قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول