اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان اعلام کرد

حضور 550 میهمان داخلی و خارجی در جشنواره فیلم مقاومت

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 550 میهمان داخلی و خارجی جشنواره مقاومت در کرمان حضور پیدا می‌کنند.

حضور 550 میهمان داخلی و خارجی در جشنواره فیلم مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در سوم مهر ماه و میزبانی کرمان از این رویداد مهم اظهار داشت: کار تعمیر و مرمت سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های این جشنواره که از مدتی قبل و پس از مشخص شدن میزبانی کرمان ‌آغاز شده بود، هم اکنون مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تا انتهای هفته جاری به اتمام می‌رسد.

وی بیان داشت: 550 میهمان داخلی و خارجی جشنواره مقاومت در کرمان حضور پیدا می‌کنند و جمع زیادی از خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی نیز در روزهای برگزاری جشنواره فیلم کرمان کار انعکاس اخبار و رویدادهای این اتفاق مهم فرهنگی و هنری کشور را بر عهده دارند.

سعیدی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره بین‌المللی سوم مهر ماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و ‌اختتامیه جشنواره نیز هفتم مهر ماه در موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و معرفتی در استان از جمله نمایشگاه فرهنگ رضوی‌ گفت: در هفته فرهنگ رضوی علاوه بر برپایی نمایشگاه فرهنگ، هنر و معارف رضوی که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد، 17 جشنواره شعر رضوی در شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری هفتمین کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان از دیگر برنامه‌های فاخری است که در این زمینه انجام شده است.

به گزارش فارس در این جلسه گزارش عملکرد ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، بررسی راه‌های مقابله با استفاده از نمادها و تصاویر مغایر با فرهنگ اسلامی به ویژه در لوازم‌التحریر دانش‌آموزان و برنامه‌های دستگاه‌ها و مراکز آموزشی برای سال تحصیلی جدید مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول