اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایران امروزه مملکتی استثنایی و بالقوه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی امروزه در سایه الطاف الهی به مملکتی استثنایی و دارای توانایی‌های بالقوه تبدیل شده است.

ایران امروزه مملکتی استثنایی و بالقوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قرشی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در محل سالن امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: این دهه فرصتی برای بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اعتقادی است.

وی افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط خاصی قرار دارد چرا که تنها کشوری است که در برابر استکبار جهانی ایستاده و اجازه تعرض به امورات خود را به سایر ممالک نمی‌دهد.

قرشی با تاکید بر لزوم شکرگزاری در برابر نعمت‌های الهی بیان داشت: مردم کشور به پاس خدمات دولت در سال‌های مختلف انقلاب اسلامی قدردان نظام و شکرگزار انقلاب اسلامی بوده و در تمام شرایط حامی این نظام هستند.

وی با اشاره به برخی ظرایف موجود در مدیریت گفت: مهم‌ترین اصلی که باید مدنظر مدیران به ویژه مسئولان دستگاه‌های دولتی باشد انجام صحیح نقل و انتقالات است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری مصلحت نظام اسلامی را مهم‌تر از هر چیز برای ادارات دانست و عنوان داشت: اگر مدیری در نقل و انتقالات خود مصلحت نظام و مردم را در نظر نگیرد نمی‌تواند آینده روشنی داشته باشد چرا که هر عمل در جهان بر پایه دستورات اسلامی و خدایی انجام می‌شود.

قرشی گشاده‌رویی را شرط دیگر در مدیریت برشمرد و تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگوی تمام مردم جهان، زمانی که کسی دردی را به نزد ایشان می‌برد در صورت توانایی مشکل وی را حل و فصل می‌کرد و در غیر این صورت راه‌حل آن مشکل را ارائه می‌داد تا مردم ناراضی به خانه بازنگردند بنابراین مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید در هر شرایطی گشاده‌رویی و گره‌گشایی از امورات مردم را فراموش نکنند.

وی اشاره‌ای به روایتی از امام صادق(ع) در زمینه مدیران کرد و ابراز داشت: در روایات امام صادق(ع) آمده که هر کس با وجود توانایی برای رفع مشکلات مردم از این کار سر باز زند در عاقبت، به خاطر این عمل زشت مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

نماینده خبرگان رهبری در پایان سخنان خود تاکید کرد: شرکت در نمازهای یومیه و دعوت از مردم برای شرکت در امور واجب و کارهای نیک از جمله وظایفی است که مدیران و مسئولان موظف به اجرای آنها هستند تا نام نیک از خود بر جای گذارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول