اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند مکمل اهداف آموزشی باشد

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با تکیه بر آثار فاخر می‌تواند مکمل اهداف آموزشی و پرورشی باشد.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند مکمل اهداف آموزشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره که مزین به نام امام هشتم شیعیان است، پشتوانه قابل اتکایی است تا با ارائه آثار متنوع هنری در قالب هنر نمایش به شیوایی بتواند پیام خود را به جامعه هدف عرضه کند.

وی با تاکید بر اینکه زبان هنر در مسیر تقویت مبانی تعلیم و تربیت می‌تواند مؤثرتر از مفاهیم درسی باشد، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری صحیح و استفاده از ظرافت‌های هنری می‌تواند تأثیر بسیار عمیقی در انتقال مفاهیم آموزشی و پرورشی داشته باشد که این مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور به خوبی دیده شده است.

آخوندی جشنواره ضامن آهو در بخش تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی به میزبانی هرمزگان را ظرفیت مهمی در بسط و توسعه اهداف تعلیم و تربیت عنوان کرد و بیان داشت: روند روبه رشد و ارتقاء کیفیت آثار نشان می‌دهد این جشنواره به خوبی توانسته است جای خود را به عنوان یکی از بسترهای فرهنگی هنری در جامعه باز کند.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان گفت: قطعاً پیوند مجموعه‌های فرهنگی هنری با ساختار آموزشی، تعلیم و تربیت کشور می‌تواند در پویایی و کارآمدی اهداف ترسیمی بسیار مؤثر باشد.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی (ضامن آهو) از بیست و هشتم شهریور آغاز و تا دوم مهر ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول