اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مازندران به سوی پایتخت

‌ترافیک محور مواصلاتی هراز سنگین است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام حجم تردد بالا در محور مواصلاتی هراز گفت: هم اکنون ترافیک این محور مواصلاتی از آمل به سمت تهران سنگین است.

‌ترافیک محور مواصلاتی هراز سنگین است

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پایانی تابستان امسال شاهد تردد پرحجم در محور هراز هستیم.

وی افزود: این ترافیک هم‌اکنون در مبادی ورودی شهرستان آمل، پلیس راه محمدآباد، پارک جنگلی میرزاکوچک‌خان جنگلی، پل چلاو و تونل شماره 1 با سنگینی زیادی روبه‌رو است و تردد در این مناطق به کندی صورت می‌گیرد.

نوری‌پور با اعلام اینکه تردد خودروها از آب اسک به تهران یک طرفه است، گفت: در بقیه مناطق ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم که تردد در آن جریان دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران در توصیه‌ای به رانندگان و افرادی که قصد تردد در محور هراز را دارند، گفت: رانندگان برای حفظ سلامتی خود و دیگر افراد رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت قرار دهند و به اوامر نیروهای انتظامی، پلیس راه و راهداران گوش بسپارند.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول